Öppen Ridå

Alla inlägg den 1 november 2019

Av Malin wiper - 1 november 2019 09:30

    

I natt har jag sovit så oroligt så nu skall jag börja träna på Naprapat David:s andningsövningar och lite annat han tipsar om. Min egen andningsövning hjälper inte så mycket just nu. Min svägerska messade mig ang Levaxinet och frågade om jag åt Omeprazol i samband med intagande av Levaxin. Det har jag gjort och hon sa att då mister Levaxinet sin verkan. Måste man ta Omeprazol för magen så skall det gå ett antal timmar innan man intar detta.  Det kan vara därför jag mått så dåligt. Jag har inte behövt ta Omeprazol på ett tag nu och jag börjar må bättre så jag väntar lite med sköldkörtelprovet. Tack Mrs K för att du talade om detta för mig                   


                                     

I dag skall vi städa och jag skall stryka lite tvättade kläder. Efter det blir det en lite längre promenad och sen skall jag ringa min väninna i Göteborg för att prata bort en stund. Vi har hyrt elbilen från Hallstahem i morgon 5 timmar så vi skall ut och både göra ärenden och se oss omkring. Vädret är jättefint med sol, vindstilla och 3 grader kallt. Tänk att det är första november redan och snart jul, tiden rusar iväg. 

 

 

Nu börjar huset jag följer i centrum bli klart och dom har tagit bort inhängnaden. Jag har otroligt många bilder så jag måste rensa bort en del och sen blir det ett bildspel. Jag skall även leta bilder så jag kan visa hur det såg ut förut. Nu blir det bostäder men förut var det både butik och restaurang där. Det blir så snyggt att dom har kvar röda detaljer på ingången och även på ett burspråk

 

                                         

 

 

Det blir 8 lägenheter och inflyttningen sker 8 december. Lägenheterna byggs tillsammans med Trollebo Byggkonsult AB

                                                                


Jag har så dåligt med nya bilder nu så jag får avsluta detta inlägg och återkomma när nåt händer. Ha nu en härlig första november och sköt om er. Tack för att ni tittar in till mig 

 

          

Rhett Akins med Drivin my life away. Han är en amerikansk countrymusiker, sångare och låtskrivare.

 

                                                  

 


#Naprapat #Huset #Trollebo #Rhett

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards