Öppen Ridå

Alla inlägg den 2 november 2019

Av Malin wiper - 2 november 2019 17:30


    

Vi hade hyrt elbilen i dag från Hallstahems elbilspool. Från 10.00-15.00 och på den tiden hinner man göra lite ärenden och se sig omkring. Vi är jättenöjda med bilen som är både bekväm, lätt att köra och är tystare än bensinbilar


 

Vi åkte först till Västerås småbåtshamn och där höll dom på att ta upp en båt för vinterförvaring. Det var inget vidare fotoväder för det var grått, lite dimma och duggregn

                     

 

 

Här spolas båten ren 

 

Sen far traktorn iväg med båten


 

Hamnen med alla höghus framför. När vi var till Västerås dom första åren så fanns inga av dessa höga hus


 

En av alla båtar som tagits upp inför vintern. En jättefin träbåt


 

En segelbåt med ett motiv av Karl Alfred på sidan. Hans fru heter Olivia i serien

 

                                               animated-popeye-image-0025

 

 

Så här ser det ut på nära håll. Popeye

 

                                            animated-popeye-image-0008



 

En mäktig plåtbåt


 

Restless kan en båt också heta. Det finns nåt som heter restless legs

 

                                     

                                                                              femme Custom


   

Hej på er hoppas ni har en kul och festlig helg. Jag gör allt nu för att komma i form så man kan träffa lite folk som man lärt känna. Nu händer inte så mycket utan vi skall städa i morgon för till veckan har vi lite på agendan. Jag köpte några DVD filmer på second hand och en av dom skall jag se i kväll. Ha en skön kväll i njutningens tecken

 

     

Ennio Morricone - Gabriel's oboe. Framfört av Maja Lagowska

 

 

#Elbilen #Västerås #Båten #Alfred #Restless #Maja

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards