Öppen Ridå

Alla inlägg den 12 december 2016

Av Malin wiper - 12 december 2016 16:30

  

I dag hade vi det skönt på Gym Plus och här ser ni A-G på en ny maskin. Hon tog en bild på mig också, framifrån men den blev så konstig när jag böjde mig framåt så jag såg ut som en stor degklump..  så den ville jag inte ta med

 

Jag ångrar att jag testade den trots att jag tog bort båda vikterna men den var tung ändå. Fick senare på dan ont i vänster axel ner mot armen. Även ryggen nedanför nacken så jag fick ta värktabletter. Fast senare på eftermiddagen  var det bra igen men jag skall nog inte ha armarna över huvudet med min nackskada  

Illums Bolighus 

Vi umgicks och pratade med en annan kvinna som har gått där lika länge som oss, hon var jättetrevlig. Hon följde sen med oss och fikade på Ritz Konditori. Vi pratade så mycket så jag glömde att fota våra smörgåsar..  

 

  

En av deras fina jultårtor

 


Hey Mr Snowman med Kim Wilde. Den låten har jag aldrig hört med henne. Kim Wilde föddes 1960 i Chiswick i västra London. Hon är en brittisk sångerska. Hon nådde betydande framgång inom popmusiken främst under åren 1981-1982 och 1988, och flera av hennes låtar spelas fortfarande på radiostationerna

 

   

Ytterligare en godsak

 

   

Cupcakes med pepparkaksgubbe och gumma

 

Både min man och jag var lite trötta så jag struntade i att ta några bilder i Jönköping. Han fick sitt ultraljudstora kroppspulsådern gjord. Dom sa att det såg bra ut så det var ingen fara för honom och det känns toppen. Sen hade vi bara några ärenden att uträtta.

 

     

       

 

 

#Gym #Ritz # Kim #Kroppspulsådern

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards