Öppen Ridå

Alla inlägg den 31 december 2016

Av Malin wiper - 31 december 2016 14:00


   

När vi var till Barbro i Ösmo en bit utanför Nynäshamn så fotade jag nästan hela hennes tomtesamling. Det är så många så det blir bara bilder ingen text. Vi låg över hos Barbro så vi hade hela dan på oss att mysa och dan efter en sväng till Handen som ligger 4 mil bort. Det får jag skriva om i ett annat inlägg. Det kommer ytterligare ett inlägg men jag hinner inte med allt på en gång.               


                                 


  

                               


  


Elvis Presley med Winter wonderland


                                                     


#Barbro #Tomtesamling #Elvis

Av Malin wiper - 31 december 2016 08:00

  

Min son har en box med alla James Bondfilmerna. Den fick jag av honom så nu vill jag se om filmerna. Klicka här för att komma in på en sida där den finns att köpa         


 


Jag fick inga bra bilder från vårt julfirande hemma hos min son. Här ser man i alla fall julklapparna som var till stor belåtenhet. Av min man fick jag två klockarmband i läder, svart och brunt till en klocka jag köpt på second hand med kartmotiv på boetten. Min man fick en hårstyling av mig så han inte använder min..                    


 


Min son öppnade först ett paket från Miss M. Han fick en vattenreningsflaska som är bra när man är ute i naturen och måste ta från en sjö. Eller när det händer nån katastrof för numera finns det dom som skaffar en sån där överlevnadsväska och fyller med sånt man kan klara sig på ett tag        

 

   

 

    Både jag och min man fick varsitt paket av min son med tre olika linser till våra mobiltelefoner. Makro och vidvinkel. Jag orkar inte visa alla julklappar vi delade ut så det blir ett axplock i några inlägg jag redan skrivit om                                       

 

   

Min man fick även en bok av min son om en känd UFO incident. Den är skriven på engelska men det blir nog inget problem för min man

 

   

En av julklapparna till min son från mig var en sån här burk med ljusslinga från Acleja Blomsterhandel. Han gillade att det blev en 3D-effekt i burken, och den är väldigt kraftfull. Själv har jag köpt en liknande men i flaskform

 


Ett av soundtracken City of Stars från filmen "La La Land" 2016. Sjungs här av Ryan Gosling & Emma Stone


   

Tack för dom häftiga julklapparna Sandra (Salong Hon & Han)..  

 

  

Så här ser huset ut där min son bor. På baksidan finns en parkering och man kan även köra in på baksidan för att lasta in väskor mm 

 

 

Tyvärr har jag fått en låsning i nacken ner mot axeln och det var länge sen jag hade, det har varit ländryggen som varit ett stort bekymmer. Har inte tagit värktabletter på två dagar men nu fick jag börja igen på grund av nacken. Alltid är det nåt som krånglar, blir så less..  Skulle ha gått på gymmet med A-G men det får ställas in tills på måndag. Nu har vi kommit fram till årets sista dag och det känns lite märkligt. Jag hoppas det nya året skall bli bättre men vi är oroliga för några personer i vår närhet. Det går aldrig att förutsäga nåt utan man får ta det som det kommer här i livet. Tack alla ni som följt min blogg ytterligare ett år och även ni som är nya läsare. Det glädjer mig mycket. Kram till er..  

 

                                         

 

#Bond #Julklapparna #Linser #UFO #Acleja #City #Sandra

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards