Öppen Ridå

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Malin wiper - 6 december 2011 07:00

  

   


Jag blir tvungen att ta en bloggvila i dag eftersom jag har så mycket att göra och lite med ork. Önskar er alla en fin och händelserik dag


   

Jag har löst problemet själv med låst blogg. Gick in på inställningar och sen klickade på färger & utseende och där finns övriga inställningar som man klickar på och då bockar man i där det står tillåt högerklick på bloggen. Märkligt att dom har två ställen med nästan samma text och funktion.  Så nu går det att spara ner bilder från min blogg och kopiera text  igen som gör det lättare när man har tävlingar och recept inne på bloggen. Jag har aldrig haft bloggen låst så det är märkligt att det blev på detta sättet.


 

 


Här kommer låten "You can feel It all over" med Stevie Wonder


                     


Klicka här för att komma in på Stevie Wonders hemsida



Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards