Öppen Ridå

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Malin wiper - 24 december 2011 09:26

Free Orkut and My Space Christmas Graphics Glitters
Orkut Myspace Christmas Comments & Graphics


God morgon! Då var det julafton men ingen vit sån utan bara en liten kant runt gräsmattan och mildväder. Vi har bestämt oss för att ta en vilodag från flyttbestyren för vi har rätt många dagar på oss och i dag skall vi bara njuta. Vi kommer upp sent ur sängen varje dag nu för vi sover så gott i vårt nya sovrum som är stort och luftigt efter tapetseringen.


 


Ha en underbar och njutningsfull Julafton mina härliga bloggläsare.


 


Än om det inte blir nån snörik vit jul så kan man väl ändå få drömma och lyssna på Bing Crosby när han sjunger "White Christmas" Som är en klassiker. Klicka här för att komma in på hans hemsida. Jag har hört denna låt hela min uppväxt så det är rena rama nostalgin. Jag kan inte minnas nån jul utan snö när jag växte upp i Sundsvall utan det var ca 30 graders torr kyla och vintervitt överallt. Fast dom sista åren har man verkligen fått njuta av snö men så synd att det dragits ner på snöröjning som en självklarhet förr.



Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards