Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

City Skor!

Av Malin wiper - 15 maj 2012 16:15

 


Jag var in till vårt "City skor" för att prova ett par lite mellanskor och dessa föll mig i smaken för dom var både fina och otroligt bekväma. Dom är mörkblå och i riktigt skinn från "Rieker" Jag Hade tänkt köpa ett par ljusare men dessa satt bäst på mina fötter. Det är resår i bandet så man får ta på sig med skohorn. Nu skall jag bara behadla dom med impregnering 


 

En bild från City Skor jag tog 29/2. Där har förr legat en färhandel som även sålde smink. Efter det fanns en zoologisk butik och nu skobutik 

 

Klicka här för att komma in på City Skors facebook

 


Klacken är jättesnygg och lagomt hög. Jag har ett par sommarsandaler med högre klack som jag köpt hos dom förut. 



Klicka här för att se vart dessa skohorn finns. Själva formen har flera funktioner som ni kan läsa om där 

 



Här har jag tagit på mig båda och jag ville knappt ta av mig dom. 



Klicka här för att se fler "Crazy shoes"  

 

 

 
 
Cattis

Cattis

15 maj 2012 22:08

Jättefina skor och jag kan tänka mig att du är lika som mig som vill ha skor som sitter riktigt på foten.
Jag kan prova och prova och gå runt med dem i affären jättelänge innan jag bestämmer mig för köp.
Min yrsel gör ju att jag vill känna mig stadig på marken med skor.

Högklackat är jättebra för ryggen säger min sjukgymnast för man rätar mer på ryggen då men jag blir jätteyrslig så fort det är en klack på.
Men jag har hittat ett par som jag haft i många år med klack som sitter som gjuten på foten och då går det bra att gå i dem.

Kram vännen

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

16 maj 2012 08:14

Kul att du tycker det. Dom satt som gjutna på fötterna och var så mjuka och precis som du säger så är jag beroende av att skorna sitter bra och inte gör ont när man går. Jag har ju som dig yrsel till och från mer eller mindre.


Jag mår inte bra av helt platta skor utan måste ha lite upphöjt baktill. Precis så är det

Ha en fin dag vännen
varm kram

 
Annelie

Annelie

16 maj 2012 09:14

Wow, vilken otroligt bekväm sko det såg ut att vara. Satt jättesnyggt på din fot. Förstår jag du är nöjd med.
Var det ett vettigt pris på de också..??
För skor är nåt som är dyrt.. :o((
Speciellt när man måste ha bekväma och inte kan köpa vad som helst,, har ju problem med skor p.g.a fibron & hälsporre.

Ha en underbar fortsättning på denna onsdag.. // Varma kramar din vän i söder.

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

16 maj 2012 09:48

Den satt så bra så jag kunde inte låta bli att köpa skorna än om jag hade tänkt ett par ljusare. Dom kostade 599 kr och är i äkta skinn. Det går knappt att få några bekväma skor under det priset numera utom på rea.

Jag har också haft problem med hälsporre och då måste man ha lite högre baktill eller ha ett inlägg. Fibro är en hemsk sjukdom som handikappar mer eller mindre. Jag tror jag har det också men i lindrigare form.

Ha en underbar onsdag själv vännen

Varm kram från Småland

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards