Öppen Ridå

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Malin wiper - 2 oktober 2010 07:54

   


God morgon gott folk. Hoppas natten varit sömnrik. Jag har sovit lite oroligt och det gör jag jämt när jag skall åka bort. Klockan ringde och min man sa att vi måste gå upp. Tyvärr så sa jag då i sömnen att vi skulle sova lite längre så nu blir det lite stressat. Vi kommer nog inte iväg förrens 09.00. Snabbaste bilvägen tar det 2 timmar. Vi skall försöka passa in både att träffa mamma, äta och att gå och se Svansjön....  jag är ingen  tidsoptimist. Jag väntar på att mannen skall komma ur duschen så jag får gå in och göra mig i ordning.


   


Här är vår spelbutik "Konfekthörnan" och häromdan när jag var in och köpte en dubbeltriss som jag dessutom vann hundra kronor på så hade dom fått in en fågel som flög omkring därinne.


   


Här har fågeln just satt sig på en hög stols underdel. Min man som brukar kunna fåglar visste inte vad detta var för fågelsort. Jag trodde jag skulle få toppenbilder för jag fotade som en galning därinne. Fågeln rörde sig lite för snabbt så jag hann inte. 


        


Det här hade kunnat bli en bra bild om inte fågeln just då började ruska på huvudet.

 

         


En svampbild från min mindfulnesspromenad häromdan.

 

           

 

Jag önskar er alla en underbar dag. Här skiner solen just nu från en nästan molnfri himmel.

         

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards