Öppen Ridå

Alla inlägg den 24 mars 2024

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00


 

Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul

 

                                                           

 

Här ser man lite mer hur läcker den är framtill också

 

          

Här en lite närmare titt på Alfa Romeo Spider från 1972 

   

Här kommer lite bilder från Röda Korset second hand som jag fotat och lagt samman. En svart kort glittrande festklänning. Herrprovdockan med svarta byxor och en randig skjorta

 

                                      

 

Ytterligare en finklänning fast röd med passande halsduk, skor och hatt 

 

 

Provdocka i barnstorlek med mysbyxor, polojumper och en gitarr 

   

Vid bok- och tidningsavdelningen stod denna provdocka också i barnformat

 

  

Jag är så förvånad över att denna snygga lampa inte än är såld. Den kostar dessutom bara 120 kr, har säkert varit rätt dyr. 

 

 

Här ett ställ med hantlar av olika vikt. Kostar endast 200 kr för hela kittet. Jag har bestämt mig för att börja på gym igen men inte förrens till hösten. På vår och sommar finns det alltid nåt utegym att gå till och sen kan man träna lite hemma också. 

 

  

Nu börjar dom ställa ut lite påskpynt i centrum och runtomkring. Fick av misstag med två tjejer som gick över gatan men man ser ju inte deras ansikten

 

          

The Pretenders med Don't Get Me Wrong

 

I dag har vi bara 1 grad varmt än så länge. I går började det regna och risken är att det gör det i dag också. Det känns så i kroppen. Nu börjar jag sakta bli bättre i nacke och rygg. Jag sitter kortare stunder vid datorn och sen gör jag nåt annat så det blir variation. Vi fick ju ställa in flera saker när jag var som sämst men i morgon skall vi träffa min son och ha lite kul. Vi har hyrt elbilen ett dygn så det känns bra. Hoppas ni har en fin söndag att se fram emot kära besökare. Sköt om er och ha det bra vad ni än skall hitta på 

 

                                   

 

#Alfa #festklänning #gitarr #lampa #hantlar #påskpynt #Pretenders

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2024 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards