Öppen Ridå

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Malin wiper - 18 oktober 2013 15:00



Här sitter min man och skall dra en vinnare.

 

 

 

 

Grattis Petra! Du vann andra priset

 

  


 



  

Kökshandduk och servetter från Salong Hon & Han Frisör Interiör.

 

 

 



           




  


En fanfar till andrapristagaren
 

Av Malin wiper - 18 oktober 2013 14:00

 


  


Här kommer svaret på vad Ritz Konditori valde för namn (mina förslag) på den sockerfria kakan:



 


  


 


På förmiddagen fick jag äntligen in en förstapris vinnare och det var Foto Stationen som gissade rätt : Dubbelbit. Grattis till er...  

 

  

 

 

 

 

 


  

Detta är förstapriset: En skylt att hänga i sin lägenhet eller annat ställe. Den är i plåt och 49 cm lång och 9 cm bred, det är samma text på andra sidan så man kan få pilen åt andra hållet också. Mejla adressen till mig på:  wiperium@hotmail.com så jag kan skicka priset. Skylten är köpt hos Salong Hon & Han Frisör Interiör.

 

 

 

 

 

 


  

Jag har själv en likadan som ni ser här i min "Filmhall".

 

 

 

 

 

Eftersom jag inte fått in nåt fler rätt svar så kommer jag att lotta ut andra priset genom att skriva era namn på lappar och filma min man när han drar en andrapristagare. Detta sker så fort som möjligt i dag så håll ögonen öppna...  

 

  

 

 

 

 


   

Detta är priset till den som blir andra pristagare. En kökshandduk med fredsmärken på och ett paket med fina servetter. Jag har köpt detta hos Salong Hon & Han Frisör Interiör.

 

 

Detta är dom gissat och  kommer att vara med i utlottningen:

 

  

 

Maya

 

Helga

 

Petra

 

-Nena-


Nenas dotter


TjockMorsan


Skrivmoster


Sanna


TantGlad

 

Rebecka

 

 

 

 

   

 

   

 

 

Tack för att ni velat vara med i min tävling....   

 

               


 

 



En fanfar till vinnaren.

 

  



Av Malin wiper - 18 oktober 2013 09:00

    

Nu är det slut på utesittardagarna än om det inte är så kallt än. Vi har haft 7 grader varmt några dagar så klär man på sig ordentligt så går det ju att sitta ute och fika. Kom ihåg när jag växte upp då åkte man ut på utflykt i naturen året om med matsäck. Det fanns inga mobiler som störde och datorer var inte påtänkta än. Det är lite regntungt ute men i dag skall jag börja promenera igen och inte avbryta efter 14 dagar utan ha ett mål fram till jul först och främst att stärka kroppen och själen. I dag går jag nog till biblioteket och ser om dom har fått in några nya filmer. Det är en rätt lagom promenad så här i början.   

 

    

Ni har fram till 14.00 på er att vara med i min gissningstävling ang kakan som döpts av Ritz Konditori där dom använt ett av mina förslag. Klicka här för att komma in på tävlingsinlägget

 

  

Bob Dylan med "Rainy Day Woman"     

 

 

   

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards