Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 19 januari 2015

Utlottningen av grytlapparan avslutad!

Av Malin wiper - 19 januari 2015 16:00

  

Nu är utlottningen av Barbros grytlappar avslutad och vi har en vinnare

 


Det är återigen min man som får agera lottdragare...  .  Jag skriver inte vinnarens namn för det är roligare om ni ser det på klippet ovan. Ibland tar det en liten stund innan klippet går igång

 

 

 

   

 

 

 

Till dig som vann dom fina grytlapparna som Barbro virkat. Kul att du ville vara med på min utlottning. För att du skall kunna få grytlapparna så måste jag ha din adress. Här kommer en mejladress som jag har för detta ändamål så du kan skicka din adress:

 

 

wiperium@hotmail.com

 

Tack till er andra också som varit med i utlottningen...  . Det kommer fler framöver.

 

 


Eric Amarillo spelar här på flöjt ett stycke som han själv komponerat. Det heter Svart och vitt, efter halva stycket så ändrar låten karaktär. Erick Amarillo föddes 1971 och är en svensk popsångare, låtskrivare, musikproducent och discjockey. Han kommer från Kullavik (strax söder om Göteborg) Jag visste inte att han spelade flöjt också. Han är en av medlemmarna i låtskrivarduon The Attica, tillsammans med sin barndomsvän Michael Feiner. Våren 2011 släppte han sin debutsingel som soloartist "Om sanningen skall fram" som blev en sommarplåga det året. Klicka här för att komma in på hans facebook




#Utlottningen # Grytlappar #Eric

 

 
 
Ingen bild

-Nena-

19 januari 2015 16:17

Grattis till vinnaren :)

Malin wiper

19 januari 2015 16:17

Snällt av dig Nena. Återkom gärna vid nästa utlottning eller tävling

Ha en skön kväll
kram

 
Gilla

Gilla

19 januari 2015 16:53

Grattis till vinnaren av grytlapparna. Jag vann ju ett par tvättklämmedockor av dig en gång för länge sen. Tack för dem om jag inte hörde av mig då. Men det tror jag att jag gjorde. Det är kul med tävlingar. Jag borde nog sätta igång med en jag också.

Sv. Visst var filmen Den tredje mannen bra. Jag skulle gärna se den igen av ren nostalgi. Ja, du ser vad bara ett namn kan trigga igång en.

Jag förstår att du måste ha läst igenom bakåt i tiden, vad jag har skrivit. Jag har ju gått igenom mer än väntat under det halvåret som gick. Men jag mår bra nu med de mediciner jag fått. Och tack för gratulationerna på min födelsedag, som var den 7 september.

Vi brukar gå på konstutställningar rätt ofta. Det är trevligt att se, hur andra skapar sin konst.

Ja, minglet var inte dumt. Jag fotar och dokumenterar det i hennes hemsida också. Den kan du se i min högra kolumn.

Det är ju viktigt att försöka hjälpa till med att bekämpa cancern. Vi har ju inte valt enbart att ge till Rosa Bandet utan till Cancerfonden, för vi är mer än en, som har drabbats av partnerns prostatacanser också inte bara bröstcansern. Den har jag sluppit, men både min dotter och min syster är drabbade av den.

Jag till hör den övre delen av åldersskalan i vår kalender.

Jag bugar och tackar och bockar för komplimangen till mig och min Sambo.

Kram/Gilla





http://trebgilla.blogspot.com

Malin wiper

19 januari 2015 18:59

Vad kul att du vann en klänning hos mig. Jag har inte sytt såna på ett tag. Jag skulle också vilja se om den filmen och kommer att skicka efter den för man vill ha den i filmhyllan också.

Tråkigt att du gått igenom nåt men skönt att du nu mår bättre. Livet är så upp och ner så man får ta tillvara på dom bra stunderna

Det är verkligen bra detta att få in pengar på sånt sätt till Cancer. Det är så många som drabbas så man blir orolig. Jag har inte cancer men tumör kanske räknas till det. Fast jag skall bli återställd efter operation och det är jag så glad för

Tråkig att både din syster och dotter drabbats. Jag skall kolla lite mer i kalendern.

Ha en skön kväll
kram

 
Maya

Maya

19 januari 2015 17:08

Grattis till vinnaren! Missat att Du haft utlottning ;)

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

19 januari 2015 19:00

Jättesnällt av dig att gratta vinnaren. Jag skulle nog ha gått ut på alla bloggar och meddelat men tiden fanns inte. Du får vara med på nästa utlottning eller tävling

Ha en skön kväll
kram

 
Ingen bild

petra

19 januari 2015 22:01

Grattis!!!!

Malin wiper

19 januari 2015 22:10

Tack snälla du för grattiset till vinnaren

kram

 
Ingen bild

Keiju

20 januari 2015 16:25

Tack för alla gratulationer, jag blev jätte glad och förvånad över att jag vann. Jag har inte tittat på din blogg förrens idag, då jag jobbat natt.

Kram Keiju

Malin wiper

20 januari 2015 16:44

Vad kul att du blev så glad. Vad bra att du tittade in så jag kan skicka dom till dig så fort som möjligt

Grattis!

Ha en fin kväll
Med vänlig hälsning
Malin

 
wiper

wiper

20 januari 2015 16:46

Hej igen!

Kan du mejla din adress till wiperium@hotmail.com

så jag kan skicka dina grytlappar

http://wiper.bloggplatsen.se

Malin wiper

20 januari 2015 16:47

Skicka mig din mejladress

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Söndag 19 maj 14:45

    Den här bilden tog min man då hans bror och han var ute och fiskade nere vid Mälaren i går                                                                      När dom sen var på väg hem genom Vasaparken så såg dom dessa hästar me...

Av Malin wiper - Lördag 18 maj 16:30

    I förmiddags gick jag förbi vår busshållplats när jag var på väg ner till centrum. På håll såg jag denna barnvagn (sittvagn), och blev så ställd när jag inte såg nån bredvid vagnen så jag blev lite oroligatt ett barn satt ensam i vagnen. När...

Av Malin wiper - Lördag 18 maj 10:00

     Vi var ju och såg återinvigningen av Aseaströmmen i går och jag började med att filma Västerås Stadsmusikkår. Dom spelade jättebra och sen hölls det invigningstal. Dom borde ha avspärrat så man hade vetat vad man hade att hålla sig till. Mån...

Av Malin wiper - Fredag 17 maj 09:45

    I går då vi var på väg ut på vår promenad så såg jag nåt på gräsmattan men det såg så märkligt ut. Jag gick närmare och då såg jag att det var en hare. Den låg blixtstilla och när jag närmade mig med lätta steg så reagerade den inte så jag b...

Av Malin wiper - Torsdag 16 maj 08:15

    I går promenerade vi bort till ICA Ettan som ligger 1,1 km från oss. När vi gick där på trottoaren så hörde jag nåt som prasslade bredvid mig och det visade sig vara en kråka. Den var jättenära mig så den blev jätterädd och flög iväg så snab...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards