Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Mäklaren!

Av Malin wiper - 20 maj 2011 07:27

     

Nu är bollen i rullning och det gick jättebra med mäklaren i går. Han var väldigt sympatisk och trevlig så det flöt på och vi vet hur allt går tillväga. Vi har några dagar till på oss att fixa till finliret innan allt rullas vidare. Jag Kommer inte att skriva om detta mer förrens annonserna och annat är inne.  Vi orkade inte mer i går så vi åkte bara iväg med sista lasset till second hand och sen bara åt och fikade vi och tänkte inte på att vi stoppade i oss för mycket av det goda...  Jag blir galen på mina stavfel som jag får rätta hela tiden...  


  

Det känns lite konstigt att vi sitter här och har sån ordning överallt...  än om vi inte skulle få huset sålt just nu så har vi i alla fall förberett jättemycket och det är bara att fortsätta. Värmen och solen verkar ha kommit tillbaka så i dag blir det att sitta ute och fika på "café Hägersro" (namnet på huset)...      


Tack allihopa för era härliga kommentarer.....  Ni är alltid så omtänksamma och snälla.    I dag blir det en bloggvandring till er alla under dan


   

Bild på bänkarna vid Rådhustorget i Jönköping  


 
 
helga

helga

20 maj 2011 10:03

Jaha är det därför ni rensat så mycket... ska ni flytta till lägenhet??

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

20 maj 2011 10:55

Det blir till lägenhet men det känns som man bor i eget hus för det är bara för 4 familjer och jättefint.

Ha en fin dag
kram

 
Cattis

Cattis

20 maj 2011 10:36

Vad skönt att allt gick bra. Hoppas visning och så går i samma spår.
Ibland måste man få unna sig saker. Man lever ju bara en gång.
Här är det också jättefint väder idag, nästan för varmt i solen. Men det finns ju skugga. :)))

Kram och ha en bra dag

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

20 maj 2011 10:55

Ja det hoppas jag också. Som du säger man lever bara en gång och mitt liv är i tredje akten nu :( så man får passa på.

Skönt att ni också har fint väder i dag

Ha det toppen kära vän
kramar

 
ansepanse

ansepanse

20 maj 2011 10:37

vart ska ni flytta då? hoppas att allt går bra med försäljningen
fin fredag till dig - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

20 maj 2011 10:51

Jag vill inte gå ut med än vart vi skall flytta förrens vi vet om vi får huset sålt

Ha en fin fredag själv
kram

 
Pisan

Pisan

20 maj 2011 10:49

Förstår att ni bara ville iväg igår, och bra att ni unnade er att äta gott och må bra.
Hoppas ni får en fin fredag! Kram! ♥

Blir också galen på alla mina felstavningar, idag är det hopplöst....

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

20 maj 2011 10:53

Ja du vi ville bara fly fältet ;) Maten var inget vidare men fikat var desto bättre

Ha en fin fredag själv
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards