Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

Grattis ia!

Av Malin wiper - 20 maj 2010 14:50

  


Jag lättar på ridån lite för att gratta min väninna ia som fyller jämna år i dag. Hon är ute på en resa med sin man just nu och jag har nyss pratat med henne och hon har det toppen.

 

  

 

Stort Grattis till dig min vän...   

 

     

 

Själv fick jag rätt mycket gjort i går med både gräsklippning och motion. I natt har jag sovit rätt dåligt och det är ett hemskt lågtryck här. Det har nyss varit både åska och blixt.

 

                          

 

Unnade mig en fika på Ritz uteservering i går. Vi har själva inte fått ut våra trädgårdsmöbler än. Jag har rena hockeyfrillan på bilden...  men i dag har jag klippt mig och tonat håret. Mr T är ute och hyr filmer till oss för nu skall vi bara ta det lugnt. Det fortsätter nu att åska så regnet är nog på väg. Hoppas ni alla har det bra. Tack för era fina kommentarer som jag uppskattar till max. Orkar inte gå in och kommentera i era bloggar än utan avvaktar tills det känns lite bättre.   

 

   

Så här ser ena sidan av gräsmattan ut och min man har hällt på lite jord där det är gropar. Vi har en kuperad ojämn gräsmatta så det är rätt jobbigt att klippa. Jag klarade i alla fall att klippa den i går med lite pausar emellan och istpåse på nacken efterråt.   

  

 

     

 
 
Pisan

Pisan

20 maj 2010 16:35

GRATTIS IA!!!!
Vad skönt att ha klippt sig. Det är jag i stort behov av också, och färg... Får försöka ta det nästa vecka. KRAM!!!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

20 maj 2010 22:26

Mm vad vackra blommor! Vad heter de rosa som växer på trädet?
Skönt att få fixa till håret, då känner man sig som en ny människa.
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

20 maj 2010 23:35

Vad härligt det såg ut med en fika ute!
Du passar väldigt bra i dina solglasögon tycker jag. Jag undrar också vad de vackra rosa blommorna sitter på för träd? Jättefina bilder på blommor du visar!
Vilken stor gräsmatta ni verkar ha att klippa,förstår att det tar på krafterna!
Hoppas du har fått tagit det lugnt idag och känner dig bättre snart!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

21 maj 2010 08:31

Pisan: Säger detsamma ;) Ja det kändes toppen

Ha en fin dag
kram

Lambergsfrua: Det är nog körsbärsblom. Ja det kändes toppen att fixa håret.

Soliga kramar till dig också

Monica: Kul att du tycker att jag passar i solglasögonen. Det är såna man sätter ovanpå sina egna. Ja du vi har gräsmatta runtom huset.

Jag försöker ta det lugnt

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ia

24 maj 2010 20:30

Tack mina goa vänner!! Jag har andats havsluft i 3 dagar nu...och bara latat mig och ätit god mat och även druckit gott ;-)

Kraaaaaam till både dig Malin och Pisan...och Mr T förstås!!

 
wiper

wiper

24 maj 2010 22:15

ia: Varsågod kära vän. Jag är så glad att du haft det kul och din födelsedag varit så lyckad. Det är du verkligen värd.

Kraaaaaaaaaaaam tillbaka till dig gulliga du
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards