Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2012

Jose Feliciano!

Av Malin wiper - 13 oktober 2012 18:10

  Rain pictures

Det har regnat och blåst i dag så det gör inget att jag inte kunnat gå ut men i morgon känner jag att jag måste ta mig ut och få känna på hur det känns. Jag har inte behövt ta nån värktablett mer i dag och det känns toppen. Min man var ut och hyrde några filmer till mig för på tv är det inte mycket att hurra för. 


  

Denna film som jag skall se i morgon har min son sett och tyckte jag skulle se den. Prometheus heter den och är en science fiction-film regisserad av Ridley Scott, och skriven av Jon Apaihts och Damon Lidelof. Vår svenska export Noomi Rapace är med i filmen.  Jag vill inte se den på kvällen för den är rätt hemsk säger min son. Skriver mer om den när jag sett den 


   

Klicka på bilderna så blir dom större  


Sen hyrde han dessa två som jag också skriver om sen. Jag hade tänkt se en komedi men han hittade inget som jag inte redan sett som jag skulle vara intresserad av. Skall det vara komdi så vill jag inte ha en snubbelkomedi men såna finns det många av. 


Ha en festlig kväll

Här kommer Jose Feliciano med "Rain". Klicka här för att komma in på hans hemsida. Han föddes 1945 i Lares, Puerto Rico (uppvuxen i New York City, New York USA). Han är en puertoricansk sångare och gitarrist. Han är blind sedan födseln, gjorde sin scendebut redan vid sex års ålder. I början på 1970-talet hade han flera hits på Tio i topp


 
 
ansepanse

ansepanse

13 oktober 2012 19:28

har scrollat och läst dina inlägg, vad skönt att du är hemma igen och känner dig bättre
bamsekramar och fortsätt krya på dig
<3 <3 <3

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

13 oktober 2012 19:56

Jag hoppas min kommentar kom in hos dig. I dag känns det bättre men det kommer nog att ta ett tag.

Stor kram och ha en fin kväll

 
kristina

kristina

14 oktober 2012 10:51

Så skönt att allt är över för dig. Att gå och vänta på en operation är inte min grej. Jag är så livrädd för sjukhus. Jag känner mycket med dig att det är över och att det bara kan bli bättre.
Hoppas att du har kunnat sova lite bättre. Det är inte lätt att sova när man är van att ligga på ett visst sätt.

Du fick så goda te- presenter. Jag kommer ihåg när jag vann te på din blogg, så glad jag blev. Jag dricker inte kaffe, har inte gjort på många år. Efter en magoperation smakade kaffet så fruktansvärt illa så det var inte drickbart. Det är konstigt att en smak kan ändra sig så.
Ta nu hand om dig och låt naturen läka dig. De läckra färgerna ute och det porlande vattnet.
Skickar kärlek och värme till dig ock en bamsekram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Malin wiper

14 oktober 2012 11:05

Det känns verkligen bra men jag är inte i nån vidare form i dag. Orkar inte nåt. Jag brukar inte vara rädd för att åka till sjukhus men har blivit det på sista tiden. Det har hänt så mycket tråkigt runt mig och många dödsfall bara i år. Jag sover ändå rätt bra trots att jag inte gillar att ligga på rygg. Problemet som blir är att jag får ont i rygg, nacke, ben och armar

Vad konstigt att du efter op inte gillar kaffe. Jag själv tycker det är lika gott men det kan ju bli nåt annat som jag inte gillar. Vad kul att du vann te hos mig.

Tack för din omtanke och fina ord och kommentar.

Skickar massor av kärlek till dig också
ha en fin dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards