Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Countryfestival på High Chaparral!

Av Malin wiper - 17 juni 2011 08:57

    


I natt har det regnat för fullt men nu småduggar det lite. Vi har nyss vaknat så vi har antagligen sovit ut lite. Nu känns det som jag kan sätta mig och sy lite på maskin sånt som jag lovat bort för länge sen. Jag har betat av en lista och har några kvar som jag lovat klädnypeklänning och nåldyna. Jag har i alla fall lärt mig en läxa att inte lova bort saker innan dom är klara...  Trodde väl att jag skulle orka mer men det borde jag fatta att alla tid skulle gå till att fixa i huset. Efter det så tålde inte nacken fler påfrestningar men nu känns det bättre. Jag har ju redan klippt till klänningarna så det är bara att sicsacka och sen ta lite eftersom.


 


I dag börjar Countryfestivalen på High Chaparral. Den pågår frå 17-19 juni och vi skall försöka gå på lördag efter att vi varit till Värnamo där min man skall in i en magnetröntgen. Konstigt att dom har tider på en helg.  Klicka här för att se vad jag skrev om festivalen för ett tag sen


Klicka här för att komma in på festivalens hemsida. Klicka här för att komma in på high Chaparrals hemsida. Vad jag kan utläsa så kostar det 300 kr för alla tre dagarna och då ingår både inträde och countryfestivalen. Vi som bor i Vaggeryds kommun har gratis inträde så vi behöver bara visa upp vår patientbricka. Vet dock inte om det gäller när det är festival så det skall jag ta reda på i dag. 

 
 
Pisan

Pisan

17 juni 2011 10:20

Ja, det var lustigt att han fått tid på en lördag. Har ni ringt och kollat så det inte är någon miss? Var med mamma på en röntgenmottagning igår, där var det löpande bandet-metoden som gällde och allt gick väldigt fort. Den ligger mitt i ett köpcenter och jag skulle i o f s kunna tänka mig att de har öppet på lördagar där också. Önskar er en fin fredag. Här regnar det idag. KRAMAR från lilla mej! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 juni 2011 10:45

Vi har kollat och det stämmer. Dom vill använda magnetröntgen även på helgerna. Ja du det blir nog mer och mer löpande band.

Här är det ömsom regn och sen sol ett tag.

Ha en fin dag med familjen
kramar

 
ansepanse

ansepanse

17 juni 2011 11:30

ibland tror man att man hinner och orkar mer än vad man gör
härligt med High Chaparall :)
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

17 juni 2011 18:51

Ja du det tror jag ofta och sen blir det bara pannkaka av allt ;)

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Av Malin wiper - Fredag 12 april 07:15

    I går 14.00 hade vi bjutit upp vår granne A-B på kaffe. Vi bjöd på Slåihop kaka med grädde och hallon på sidan om, morotskaka och hallongrottor. Vi hade jättetrevligt och vi har hur mycket som helst att prata om så det flyter verkligen på.   ...

Av Malin wiper - Torsdag 11 april 08:15

                                       Actionet  Bottiner= franska "små stövlar", syftade från 1840-talet på kortskaftade kängor, oftast med snörning. Klicka här för att se ytterligare en bild på hur svarta bottiner med dragkedja ser ut. Jag h...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards