Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

John Venning!

Av Malin wiper - 17 juni 2011 19:54

    


Operasångaren John Venning kom helt plötsligt ner från scenen och rakt mot mig...   Jag fick lite panik och undrade vad det var frågan om. Då tar han mina händer och börjar sjunga och tittade rakt in i mina ögon....   Då tänkte jag att här är det bara att hänga med och jag tittade tillbaka. Han förde mig som i en dans och  kände mig som jag var med i en föreställning. Om man hade varit beredd så hade Mr T kunnat filma men han hann bara ta några kort. Det var riktigt magiskt och mäktigt.


  


Det var en härlig känsla att stå mitt emot en operasångare och känna känslan när han sjunger.  Klicka här för att läsa lite mer om John Venning.  Klicka här för att komma in på festivalens hemsida och läsa om alla som upträdde på stora scenen när vi var där


 


 Här ett klipp med John Venning när han sjunger med en annan operasångare


Fortsättning följer.................................. men inte i kväll...  Ha en fin kväll....  


 
 
Ingen bild

-Nena-

17 juni 2011 20:41

Vad kul =)
Måste verkligen vara en speciell känsla att bli utvald så.

Det är några år sedan som vi var där med töserna.
Hattar köpte vi också och de som du och din man han påminner om de som jag och min man har.
Vi var tvugna att ha dem när vi var där för det var så stark sol då och vi hade glömt kepsarna hemma.

Ha en fin helg
Kram!

Malin wiper

17 juni 2011 21:08

Jag tror han valde mig för jag fotade så mycket ;) Jag ångrar det jag skrev om hatten för den var jättefin men det är inte min stil. Jag kommer ändå att ha den ute som solhatt och även som prydnad. Kul att ni varit dit också.

Ha en fin kväll
kram

 
Ninz

Ninz

17 juni 2011 21:31

Det där var ju super häftigt! Det där kallar jag att bli utvald :D :D En fin kväller!
Kramen till dig vännen

http://ninz.bloggagratis.seh

Malin wiper

17 juni 2011 21:58

Jag blev smått chocad ;) men fann mig.

Hoppas du har en fin kväll
kramar

 
Helene

Helene

17 juni 2011 22:44

Häftigt!! Vad fina ni är i era hattar! Hoppas att vädret håller sig OK över helgen så att det inte regnar hela tiden. Ha en go helg vännen!

http://www.sistersgiftcompany.com

Malin wiper

18 juni 2011 08:08

Ja du det var en upplevelse. Det är ömsom regn och ömsom sol här hos oss. Hoppas ni har fint väder

Ha det toppen
kram

 
Cattis

Cattis

18 juni 2011 07:49

Vilken känsla. Kan tänka mig att det var både pirrigt och härligt på samma gång.
Det var verkligen synd att inte Mr T filmade för det hade jag gärna velat se.

Idag bär det av till Öland och det ska bli så skönt att få komma iväg lite.

Ha en underbar helg. Kram

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

18 juni 2011 08:07

Ja du det var lite omtumlande för han stod så länge och sjöng och höll mina händer. Man finner sig inte en sån där gång för det går så fort allting. Vad härligt att du skall åka till Öland som är så fint

Ha det toppen
varm kram

 
Maya

Maya

18 juni 2011 21:34

Men vilken grej! ;) Härligt! Kul att det också fångades på bild, bra av Mr T där ;)

*Kram!*

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

18 juni 2011 21:35

Det var lite pinsamt först men roligt sen och jag spelade med. Jag gav Mr T kameran ;)

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards