Öppen Ridå

Alla inlägg den 12 december 2020

Av Malin wiper - 12 december 2020 16:30

 

Jag har samlat ihop lite bilder från då vi hyrt elbilen och varit ute och åkt på olika ställen. På bilden ovan ser ni sockerbitar som innehåller färskt gräs som mjölksyregäser. Kolla så fint dom gjort med sockerbitarna så dom får fungera som en adventsljusstake och två ljus är än så länge låtsastända.  

 

 

En cykel lutad mot ett staket och beklädd med ljusslinga

 

 

Tomte i släde med två bockar på en plats i Strömsholm

 

                   animated-christmas-decoration-image-0064          animated-christmas-decoration-image-0064            animated-christmas-decoration-image-0064

 

 

Ljusbeklädd cykel utanför Vinoteket Lothar Västerås

 

 

På andra sidan ingången till Vinoteket Lothar hade dom även ställt en gammal upplyst cykel

 

 

Utanför Global Living i Västerås

 

       

Keith Richards med Key to  the highway 

 

I dag börjar det släppa lite i nacken så vi hyrde elbilen och åkte ut några timmar. Promenerade lite runt centrum i Västerås och åkte sen ut på lite mindre vägar bara för att se oss omkring. Vädret är som vanligt grått, halvmörkt och regntungt. Att ta flera promenader varje dag har visat sig ge effekt så det fortsätter jag med. Har ändrat mitt datorbeteende så jag sitter bara 15-20 minuter åt gången och sen gör jag nåt annat så det blir lite variation på det hela. Hoppas ni har en fin lördag och njuter i det lilla. Ha det bra och sköt om er

 

                                


Cervera

#Sockerbitar #Elbilen #Ljusslinga #Tomte #Vinoteket #Global #Keith

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Återinvigning av Aseaströmmen 17/5 15.00

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards