Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Carlos Santana Feat Steven Tyler....

Av Malin wiper - 10 maj 2012 12:30


 

Här kommer en låt med Carlos Santana Feat, Steven Tyler. Klicka här för att komma in på Carlos Santanas hemsida

  


 

Klicka här för att komma in på Carlos Santanas hemsida

 


 


Klicka här för att komma in på Steven Tylers hemsida


 


Nu skall jag snart iväg till frissan. Vi har nyss ätit en god vegetarisk lasagne, ett recept som jag fick när jag var med i Aftonbladets viktklubb för några år sedan. Den blir bäst att göra till 2 personer. Klicka här för att få receptet på vegetarisk lasagne

 
 
Ingen bild

Filifjonkan

10 maj 2012 13:03

Hej Wiper Har precis klickat till mig det vegetariska skall prova det få se om jag hinner i morgon måste handla hem lite först Tomt i skåpen så i morgon är det butiken som gäller,Ang musiken så kör jag Spotify gudars så bra den är där får man precis så här som du gör om man vill läsa om dem man spelar deras album ja var när hur och varför alltså. Jag har inte köpt en cd sen ett år tillbaks jag har allt nytt eller gammalt hos dem det är världens bästa musikmagasin verkligen kör för 99 i månaden Hörde att försäljningen hade gått ner på marknaden med efter detta inte så bra förstås men det blir mindre mellanhänder för artisterna som får betalt kanske framöver,,,,,vad tror du?

Malin wiper

10 maj 2012 15:40

Vad bra att du ville ha receptet. Det är många som lyssnar på Spotify och jag har själv laddat ner det men jag har en väninna som spelar på WWR så det blir mest det jag lyssnar på.

Jag tycker det låter jättebra med Spotify och jag hör att många använder sig av den kanalen.

Ha det bra

 
Kristina

Kristina

10 maj 2012 13:44

Tack för receptet på lasagnen. jag äter gärna vegetariskt.
ha det gott hos frissan!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Malin wiper

10 maj 2012 15:37

Varsågod! Den är jättegod och det är bra att det går att göra så mycket gott vegetariskt numera

Nu är jag hemma och nöjd ;)

Ha det bra
kramar

 
Ingen bild

-Nena-

10 maj 2012 14:16

Vilken rolig head du har =)

Tittar in för att önska dig en skön helg redan nu
Kram!

Malin wiper

10 maj 2012 15:36

Kul att du tycker det vännen. Det är Vicke som animerat den åt mig.

Ha en skön helg själv
kramar

 
Vicke

Vicke

10 maj 2012 20:35

då väntar jag med spänning på en bild när du är klar hos frissan

http://animationsskolan.bloggplatsen.se

Malin wiper

11 maj 2012 08:46

Det blev en bild på baksidan ;)

Ha en fin dag
kramar

 
Sussi

Sussi

10 maj 2012 22:03

Det är vagitarisk mat jag skulle behöva äta mer av. Det finns så mycket olika goda rätter som är nyttigare för kroppen. Synd att man inte gillar att laga mat..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

11 maj 2012 08:45

Jag är inte heller så intresserad av matlagning men gillar att äta god mat ;))

Ha en fin dag
kramar

 
Hebbe

Hebbe

11 maj 2012 06:50

Mors,från sista Ayia Napa dagen,,,det finns en del namn i almanackan som kunde bytas ut,,tycker jag..Haé Kram.

http://farfar0hebbe.wordpress.com

Malin wiper

11 maj 2012 08:44

Tråkigt att det är sista dagen när det är så lyckat.

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards