Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

Ice Gel!

Av Malin wiper - 17 januari 2011 21:43

          

      Kul animering som Vicke gjort

 

Jag var så uppspänd så jag var tvungen att lägga mig en stund och ta en Ibumetintablett. Rätt som det var så kom min man in till sovrummet med en flaska som Therese från Mimmis Magasin kommit med.  

         

 

Det är denna ICE Gel jag fick av henne....  Vad gulligt gjort av dig Therese. Jag blev så glad och rörd av denna gest. Hon använder den själv och säger att den hjälper jättebra för hon har själv ont i nacken. Hon sitter mycket vid symaskinen för hon syr så bra och det sliter på rygg och nacke. Hon har köpt den hos sin kiropraktor har jag för mig. Han heter Michael Scher DC. Jag skall testa den innan jag går och lägger mig. Jag har haft nåt liknande när jag bodde i Katrineholm som jag då köpte av min kiropraktor. Då fanns inte sånt att köpa i Sverige så han hade tagit in det från Finland. Fast då hade jag den på mitt vänstra knä där jag har en broskfraktur men nu sen jag slutat arbeta så har jag inte lika ont i knät men nacken är värre.

 

        


Klicka här för att komma in på Michael Schers hemsida

 
 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

18 januari 2011 00:24

Tänk vilka underbara människor det trots allt finns i denna värld. Jag håller mina tummar för att denna gelen ska passa din nacke så du känner dig bättre.
Skönt att du varit hos läkaren också och att alla värden var bra, samtidigt så hade det ju kanske kunnat vara skönt med något värde som var knas så man kunde få behandling och kunna bli bra. Nu är du ju "frisk" men känner dig ändå krasslig. Hoppas du blir bättre snart vännen.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

18 januari 2011 08:03

Du är så snäll och gullig Sanna. Tack för din omtanke. Ja det finns underbara människor som tur är. Jag skall skriva om gelen nu i ett inlägg. Det är som du säger att jag hade velat ha ett dåligt värde men jag inser att det kan vara psykiskt också eftersom jag går uppspänd så mycket och det påverkar psyket och då kan man få massor av konstiga symptom. Det blir säkert bättre men till en viss gräns kan man leva med detta

Ha en fin dag
Varm kram

 
Helga

Helga

18 januari 2011 08:31

Vad gulligt av henne att komma förbi med gelen. Omtänksamt!

Hoppas det hjälper och det snabbt!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

18 januari 2011 08:50

Ja det var verkligen omtänksamt och det hjälpte jättemycket

Ha en fin dag
kramar

 
Pisan

Pisan

18 januari 2011 09:35

Morrn! Det finns is-gel att köpa på Apoteket numera. Jag har en tub stående här hemma, just in case... Vad bra att detta hjälper dig, och vad gulligt av henne att ge dig den, tur att det finns omtänksamma människor! Ha nu en fin tisdag, både du och mr T! Varm KRAM från mej! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

18 januari 2011 09:45

Jag har testat apotekets förut men denna var mycket effektivare och bättre. Ja det var verkligen omtänksamt.

Ha en fin tisdag själv och Mr T hälsar så mycket
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards