Öppen Ridå

Alla inlägg den 12 juni 2020

Av Malin wiper - 12 juni 2020 14:15


       

Uno Svenningsson med nya låten När natten lindar sig runt mig. Jättefin låt med både ljus och vemod

 

 

Artistguiden

 

 

Sätter in några överblivna bilder från förra gången vi var till Västerås och Öster Mälarstrand

 

   

När detta inlägg kommer in så är vi ute och åker med elbilen. Jag har därför ställt inlägget på tid. Hoppas ni har det bra denna fredag. 

 

   

 

                            animated-sun-image-0791En solstänkt hälsning från Malin

 

#Uno #Mälarstrand

Av Malin wiper - 12 juni 2020 07:30


 

Nu har vi fått asfalterat intill väggen så nu är det bara gången kvar


 

Asfaltsläggnings-fordon, så mäktigt


Från sidan 


 

Jag sätter in lite överblivna båtbilder från förra gången vi var ute med elbilen

 

       

Dagens vindsnurra


 

En fin lång segelbåt


     


Bilden före:


 

Jag fortsätter emellanåt att visa hur en bild kan se ut innan jag arbetat med den i photoshop. Det är inte alla bilder jag behöver göra nåt åt. Här har det kommit med sånt jag inte vill ha med på bilden


Bilden efter:


  

Så här ser den ut då jag beskurit den och även fixat lite med kontrasten. Det var lite disigt och grått då jag tog bilden 

 

En seglebåt som ännu inte hade kommit i vattnet

 

Nu skall vi snart hämta elbilen och åka ut några timmar. Det skall bli helt underbart och vi skall ha fika med oss och sätta oss på nåt vackert ställe. Sen skall vi försöka få en lång promenad på nåt fint ställe. Man får slå två flugor i en smäll. Klicka här för att se en flugsmällare i form av en gitarr. Jag önskar er en så bra fredag som möjligt mina fina besökare. Sköt om er och njut i det lilla

 

                    animated-insect-image-0164               animated-insect-image-0164               animated-insect-image-0164               animated-insect-image-0164     


       

Tom Petty And the Heartbreakers med Learning to fly. Vi ses snart igen    

 

#Asfalterat #Båtbilder #Beskurit #Tom

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards