Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

The Fortunes!

Av Malin wiper - 19 juni 2011 17:05

  

Letade på Youtube efter en låt som handlade om regn för här har det öst ner hela dan. Hittade en gammal grupp som jag känner igen namnet på som heter The Forturnes med låten "Here comes the rainy day again". Det är en engelsk popgrupp från Birmingham. Dom hade sin första internationella hits 1965 med låten "You`ve got your troubles" som slog i USA och storbritannien. 1966 blev deras manager Reginald Calvert skjuten till döds över en dispyt angående en priratradiostation


 
 
Stevie

Stevie

19 juni 2011 18:13

Minns Du dessa
http://youtu.be/Mh9ggR6gaAc
http://youtu.be/Ydr5lPLrlo8
http://youtu.be/63CiRbiaoFo
http://youtu.be/nKS46uoR-jA

http://esthonianangel.blogspot.com

Malin wiper

19 juni 2011 20:40

Jag lyssnar på klippen i morgon för det krånglar här och tar en evig tid.

Ha en fin kväll
kram

 
Vicke

Vicke

19 juni 2011 20:31

Singing in the rain passar bra idag

http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se

Malin wiper

19 juni 2011 20:38

Det passar perfekt ;)

Ha en fin kväll
kram

 
Ninz

Ninz

19 juni 2011 21:22

Åååå du har regn hos dig :)
Sv; Å jag kan meddela att jag har regn hos mig också, äntligen :)
Kramar till dig vännen

http://ninz.bloggagratis.seh

Malin wiper

19 juni 2011 22:15

Jag tycker också att det är bra att det regnat.

Ha en fin kväll
kramar

 
Stattinskan

Stattinskan

19 juni 2011 21:30

Men fy fasiken alltså ... ja, att ni haft regnväder! Fy fasiken för att bli dödad för piratradio också!
Har varit i Säderåsens nationalpark idag och vi hade fint väder ända tills vi satte oss i bilen och skulle köra hem - då öppnade sig himlen ;-)

http://stattinskan.blogspot.com

Malin wiper

19 juni 2011 22:14

Fast det har varit mysigt att vara inne i dag och få nåt gjort. Bara inte hela sommaren regnar bort. Tack för att du talade om var nationalparken heter för då kan jag kolla på google. Skönt att ni hade bra väder hela tiden

Ha en fin kväll
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards