Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Valborgsmässoafton!

Av Malin wiper - 30 april 2011 07:43

 


Jag tar en bloggfri dag för vi åker iväg till min mamma och sen till syrran och svågern så fort vi är klara med alla morgonbestyr. Det var ett tag sen jag var till mamma så det känns bra. Det blir även ett besök på pappas grav. Det ser ut att bli samma soliga väder i dag också.

 

  

 

Jag hoppas ni alla får en härlig dag och kväll vad ni än skall hitta på....  Sköt om er


 


Klicka här för att komma in på Sareks hemsida. Klicka här för att komma in på en blogg som en av tjejerna i gruppen har.

  

  

 


 



  

 
 
Glimz

Glimz

30 april 2011 09:16

En underbar Valborg önskar jag dig vännen!
Sv; Vicke gjorde en otroligt fin tolkning =)
Kramen till dig vännen!

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

30 april 2011 19:35

Tack! Jag önskar dig detsamma vännen. Ja du han gjorde en fantastisk tolkning

Varm kram

 
Maya

Maya

30 april 2011 10:08

Trevlig Valborg!

Kram!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

30 april 2011 19:35

Tack! Detsamma till dig och din man
kram

 
skrivmoster

skrivmoster

30 april 2011 11:10

Ha en riktigt härlig dag och valborgsmässokväll!

Kram från mig!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

30 april 2011 19:34

Tack! Jag önskar dig detsamma
kram

 
Petra

Petra

30 april 2011 14:55

Önskar dej och mr T en underbar dag!!KRAM

http://petrano1bloggspace,se

Malin wiper

30 april 2011 19:34

Tack snälla Petra. Jag önskar dig och din familj detsamma

varm kram

 
Helga

Helga

30 april 2011 17:33

Jag har jobbat idag men har haft det mysigt ändå...

Hoppas din valborgsmäss blev fin!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

30 april 2011 19:34

Det låter toppen

Ha en fin valborgskväll

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards