Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Massagedyna!

Av Malin wiper - 7 januari 2011 09:10

  

 

Vi kom upp lite sent i dag också men jag är mycket bättre i ryggen, men i gårkväll så hade jag molande ont i vänster arm. Det var så ihållande så jag var tvungen att smörja in överarmen med Voltaren och även ta en Ibumetintablett. Nu har jag i alla fall bestämt att jag skall köpa en massagedyna som man kan sätta i en vanlig fotölj för efter massagen i går blev jag så mycket bättre och även klarare i huvudet. När nacken är som värst så blir man helt väck i huvudet och tänker långsammare och får söka både ord och saker som man inte hittar. Jag får avstå från en del fikastunder och matutflykter och dynan jag tänkt köpa kostar inte mer än 2.500:- . Den heter "OBH Nordica shiatsu 3D long neck". Klicka här för att gå in och läsa om den.

 

      

 

Så här ser den ut. Förr när man jobbade så var ekonomin så pass mycket bättre så en sån summa var inte nåt belastande. Sen hade man ju reserver i flera år som nu börjar sina. Önskar faktiskt nu att man varit mer än spara än en slösa nu när man ser hur dåligt allt blivit ang försäkringar och pension. Vi åker kanske ner till Jönköping redan i dag för att köpa denna för jag längtar efter att få lindring. Nu låter jag gnällig men det är inte meningen...  Vi har i alla fall 1 varmgrad här och gnistrande vitt ute med en sol som spricker fram.

 

  

 

Syrran skickade lite bilder på deras hund Axa och dom är så härliga så man blir riktigt glad och rörd. Jag tror att hon nu är 15 veckor och lär sig saker fort. Denna bild är så fin så jag tror jag skall rama in den. Hon är en shäfer. Klicka här för att läsa om shäferhundar.

 

  

 

Denna är också så bra fotad och uttrycksfull...    

 

 

     

 

 
 
Lena S

Lena S

7 januari 2011 10:23

Jag har en OBH Nordica massagedyna fast modell äldre. Den går inte så högt upp i nacken men är guld värd när ryggen värker.

Ha en bra dag!

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

Malin wiper

7 januari 2011 11:10

Tack för att du talade om detta för mig. Bra att veta att den fungerar. skönt att det finns lindring i sån form.

Ha en bra dag
kram

 
Monica

Monica

7 januari 2011 22:00

Grattis till ditt inköp, kan vara väl investerade pengar om den hjälper dig att slippa ha så ont:))
Är också sugen på en sån, har provat på el-giganten och de känns jätteskönt efteråt. Kanske jag och gubben investerar i en tillsammans sen. Han har ju också problem med rygg och nacke.
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Malin wiper

8 januari 2011 10:09

Tack! Dynan kommer att vara en bra investering. Fast jag skall ta några minuter i taget. Tråkigt att din man har besvär med ryggen

kramar

 
-Nena-

-Nena-

8 januari 2011 01:38

Grattis till dynan, jag har ju en som jag redan skrivit om och jag hoppas att din blir till lika stor glädje som min är för mig.

Vilken goding till hund, jättesöt är den =)

Kram och ha en fin helg!

http://nena.bloggagratis.se

Malin wiper

8 januari 2011 10:04

Tack! Tyvärr så satt jag för länge så jag fick lite reaktioner men det kommer att funka jättebra
Ja du Axa är hur fin som helst

Ha en bra dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards