Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Mr T meddelar

Av Malin wiper - 5 januari 2011 09:34

                             

Wiper har fått en kraftig låsning i rygg, nacke och axel. Hon behandlar sig med Voltarensalva, värme och försiktiga rörelser. Något bloggande blir det inte förren hon känner sig bättre, förhoppningsvis under eftermiddagen.

Hon hälsar till alla sina läsare och önskar er en jättefin dag

 
 
Paula

Paula

5 januari 2011 09:59

Stackars Wiper! Hälsa henne att hon ska ta det lugnt och vara rädd om sig. Kram!

http://anglahemmet.blogspot.com

Malin wiper

5 januari 2011 16:26

Tack för din medkänsla. Jag fick hälsningen från Mr T.

Ha en fin kväll
kram

 
Maya

Maya

5 januari 2011 10:17

Krya på sej! Det är verkligen inget roligt, gör hemskt ont. Hoppas det blir bra snart!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

5 januari 2011 16:26

Tack snälla du. Ja och uppspänt i både nacke och rygg men nu mår jag lite bättre efter behandling och vila

Ha en fin kväll
kram

 
Helga

Helga

5 januari 2011 12:14

Men stackars lilla Wiper! Krya på dig...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

5 januari 2011 16:25

Tack gulliga du ;) Jag är redan bättre efter vila och behandling

Ha en fin kväll
kram

 
Pisan

Pisan

5 januari 2011 12:19

Krya på dig! Hoppas det släpper snart. Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

5 januari 2011 16:24

Tack snälla du. Det har redan släppt lite så jag kan svara på kommentarer och kanske sätta in ett inlägg.

Ha en fin kväll
kram

 
Ingen bild

fd bagarn

5 januari 2011 12:42

Krya på dig.Det är så kul att läsa din blogg

Malin wiper

5 januari 2011 16:24

Tack snälla du och vad roligt att du tittar in och läser ;) Jag hoppas du har det bra och dom andra också som jobbade på Ritz. Tänker ofta på er och har träffat två stycken på byn.

Ha en fin kväll
kram

 
Daniel

Daniel

5 januari 2011 12:55

Hoppas på snabb återhämtning!! Kryekram!!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

Malin wiper

5 januari 2011 16:22

Tack snälla du. Jag är redan bättre efter att ha kurerat mig och vilat

Ha en fin kväll
kram

 
fru-glad

fru-glad

5 januari 2011 14:12

Stackars dej inte så lätt att vara människa jämt, eller hur?
Hoppas voltaren hjälper lite grann, en får kurera sig bäst en kan.Känner också av ryggen drar från fönstret när jag datar, har en varm handuk om axlarna.Krya på sig nu .Kramis från fru glad

http://raggsockan

Malin wiper

5 januari 2011 16:22

Det har du rätt i och jag säger som Strindberg "Det är synd om människorna" Både voltaren och Ibemutin har tagit bort det värsta. Bra att du kurerar dig när din nacke och rygg känns så.

Ha en fin kväll
kram

 
Annelie

Annelie

5 januari 2011 14:52


Hälsa till gumman att hon blir pigg & alert igen.

Kram till er båda.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

5 januari 2011 16:20

Han fick fram din hälsning ;) mår bättre redan men är lite ostabil

kram från oss också

 
Lena

Lena

5 januari 2011 17:22

Stackare. Hoppas att det låser upp sig snart:)

Kram
Lena

http://wilenas.blogspot.com

Malin wiper

5 januari 2011 17:41

Tack snälla du. Man har blivit van att aldrig vara helt kurant och man står ut till en viss gräns. Nu är det ändå lite bättre men skall vila lite till
Ha en fin kväll
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 26 april 08:45

    Detta är en skulptur som heter Aseaströmmen och den har stått på Stora torget i Västerås i många år. Konstverket skildrar det fenomen som under industrins glansdagar kallades för "Asea-strömmen". Vid lunchtid och arbetsdagens slut fylldes St...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards