Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Kinna Stadshotell!

Av Malin wiper - 26 april 2015 17:30

  

Vi låg på Kinna Stadshotell från fredag till lördag. Hotellet har bytt ägare och det sägs att det händer mer där nu på nöjesfronten. 


  

Vi var jättenöjda med vårt hotellrum som var ljust, rent och fräscht. Rummet hette Väverskan och det passar ju mig som satt upp massvis av vävar när jag arbetade inom arbetsterapi i ett antal år. Dom hade hängt två stora häftiga vävskyttlar på väggen ovanför sängen. Vi sov jättegott på natten. 

 


   

Klickbilder. Det fanns även två fina fotöljer mellan ett bord där en korg stod med två glas och halvflaskor med vin. En liten flaska kostar hela 65 kr. Vi drack inget på rummet men vi var bjudna till syrran och där drack jag lite vin och vi fick grillat. Skriver om det senare. 


  

Please! Stör oss inte...  


        

Klickbilder från matsalen, baren och restaurangen


  

 Detta är en av deras fina Lounge som förr i tiden kallades för hotellfoaje (lobby)    

 


  

Här en annan lite mer stilren i svart och vitt. Det finns massor av lokaler i denna byggnad


   

Här ser man deras stora scen där det är både disco med dj och även liveband 


   

 I taket hänger både massor av discokulor, och alla möjliga spotligt i olika färger och dom hänger som en fyrkant runt hela dansgolvet så jag förstår att det blir häftigt när allt sätter igång. Om man ändå fick bli "tidsresenär" och få uppleva många roliga stunder på dansgolvet. Visserligen kan man gå ut och roa sig nu också men orken och resurserna är begränsade . 


  


Dr Alban kommer till Kinna Stadshotell Valborg 30 april 21-02.00   

 

Dr Alban med This time I'm free

 

   

Sån här vacker belysning hade hotellet på kvällen

 

 

#Stadshotell #Kinna #Strålkastare #Discokulor #Alban

 
 
chistina

chistina

26 april 2015 20:24

Åh, så mysigt ni haft det. Alla behöver sånt här lite då och då.
Ha en skön vecka

Kram Christina

http://baranaturligt

Malin wiper

27 april 2015 07:24

Det har du rätt i. Guldkant är viktig
ha en fin dag
kram

 
MiaMIaMIa

MiaMIaMIa

27 april 2015 02:44

Vad tog du vägen min vän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kika gärna in och läs min blogg vetja!

miamiamia.bloggplatsen.se

Vi är en familj som är inne på tredje tävlingsåret. Vi startade med sporten hösten 2012. Vi har 6 hundar som vi träna och tävla i barmark tillsammans hittills.

Är en familj med ett stort hundintresse. Vårt liv kretsar kring våra 6 hundar. Vi tycker att det är en rolig sport att hålla på med på fritiden. Det gyna hälsa m.m

Hundintressen har jag haft sedan jag var barn. Det är det jag älska att göra på fritiden. Hundarna förgyller min vardag. Som kretsar en hel del kring våra hundar.

Jag är född – 1970. Lever med min man och våra två barn och våra 6 hundarna. Hundarna är vårt liv. Utan dessa underbara varelser vore inte livet ett liv.

Min bror kom in på ett bananskal ler. Det tycker vi att det är roligt. Så han har ett intresse tillsammans med oss.

Vi har en stuga uppe i Sälen som vi bruka tillbringa mycker tid. Både sommar och vinter, På vinter kör vi mycker med hundar med släde så mycker vi kan då. På sommaren kör vi mycker kickback och cykel m.m

Mitt andra intresse är ridsport. Jag rider två gånger i veckan. Jag tävlar i hoppning och dressyr m.m Är nöjd med mina palcerningar. Har ridet sedan jag var barn. Kommer fortfarande att rida och tävla om hälsa tillåter detta.

På min fritid så håller jag på för det mesta med våra hundarna och hästarna.

Jag har en sysselsättning genom kommunens psykatrin är där mindre halv tid.
Det passa mig utmärkt att har det så.
Så jag har fullt upp ändå m.m

Sedan är det min familj som jag tillbringa mycker tid med tillsammans också.

Har det till godo!

Läs min blogg vetja !

miamiamia.bloggplatsen.se

Jag skriver om våra tävlingar med våra hundar, om allt m.m

Skriv vad ni tycker m.m Jag tåler för det mesta !

Vad tycker ni om detta inlägg som jag har skrivet ?

Vad vill ni att jag ska skriva om m.m.?

/ Mia.

E-mail: mia2@home.se

Mobil:

http://miamiamia.bloggplatsen.se

Malin wiper

27 april 2015 07:24

Ja men snälla du jag kan ju inte kommentera flera gånger på samma inlägg. Dessutom har jag varit och hälsat på mamma flera mil bort och sen har jag skrivit massor av inlägg i min blogg

Du har ju inte heller varit inne här. Jag hinner inte med allt för jag har många på min länklista

Det låter jättebra det du skriver så jag förstår att ni har det toppen

Ha en fin dag
Hälsning Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards