Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2021

Chevrolet Camaro, Phil Collins, Volkswagen, Tommy Emmanuel & Billy Strings

Av Malin wiper - 4 augusti 2021 17:00


 

Vi stod inte ut längre så vi hyrde elbilen och åkte ut några timmar. Vid en OKQ8 mack såg jag denna CHEVROLET CAMARO från 2004. Jag pratade med mannen som ägde bilen och han sa att bilen har orginallack så den är inte omgjord. Mannen var så trevlig och lät mig fota som jag ville. 


 

Den var väldigt välskött och och glänste i rödaste rött. Det var väldigt länge sen jag såg en Camaro så det var kul. 

 

Klicka här för att se hur Chevrolet Camaro har sett ut från 1966-2020

 

                   

Ubuy

 

Jag gillar kombinationen rött och silver

 

     

Phil Collins med In the air tonight. En av alla låtar som kom ut 2004 samma år som Camaron


 

Jag blev så glad att han fällde ner sufletten när han åkte iväg för då fick jag lite mer bilder


 

Sen svängde han av från macken men innan hade jag hunnit tacka honom

 

                                                        

Johnells

 

Sen åkte vi till Skultuna och där såg jag denna VOLKSWAGEN 1500 från 1968. Den såg otroligt fin och välskött ut. Vi har varit flera gånger till Skultuna sen vi flyttade till Västmanland. Klicka här för att se en reklamfilm från 1950-talet ang Volkswagen

 

Jag har tagit massor med bilder i dag och även filmat med GoPro filmkameran (fått av min son) så min man håller på att lära mig den nu. Vet inte om det blev bra men jag tränar och ser det bra ut så gör jag en liten film med musik och även stillbiler så fort jag orkar. I och med att jag skött mig så bra nu så kunde jag skriva detta inlägg också i dag. Det gäller bara att ta pausar och inte sitta flera timmar framför datorn. Det kommer att ta lite tid att få färdigt bilder och göra inlägg men så får det bli. Hoppas er dag varit bra hittills och fortsätter så. Sköt om er

 

       

Tommy Emmanuel & Billy Strings med Working Man blues

 

                                      


Clipart Library

 

#Camaro #Phil #Volkswagen #GoPro #Tommy 

 
 
Veiken

Veiken

4 augusti 2021 20:17

Den Camaron var verkligen fin och välskött! Så roligt att se.
Vi hade en likadan VW fast svart när vi var nygifta. Tiden rinner iväg, det var länge sedan nu!
Phil Collins är aldrig fel!
Kramar

http://https://www.veiken.se

Malin wiper

5 augusti 2021 07:11

Det var den verkligen. Vad kul att ni haft en VW och som du säger så rinner tiden iväg.

Phil är tidlös

Ha en fin dag
kram

 
Farfar Hebbe

Farfar Hebbe

5 augusti 2021 07:02

Oj den Camaron var häftig,,även "Folkan",den påminde om en som min bror hade på 80 talet..Nu har det blivit lite skönare väder inte så förbaskat varmt,sköna 14,4 just nu..Haé Kram.

http://https://hebbe.blog

Malin wiper

5 augusti 2021 07:12

Den var verkligen häftig och välskött. Vad kul att din bror haft en liknande. Håller med dig om vädret. Nu är det lagomt varmt och skönt. Vi har 12 grader på morgonen men sen blir det högst 24 grader

Ha en fin dag
kram

 
Ingen bild

Gunilla

5 augusti 2021 14:18

Vad säger man om den bilen, ja vilken skönhet, den får man allt låsa in.
Kram!

Malin wiper

6 augusti 2021 06:41

Det finns så många fina bilar men det är svårt att få se dom i år. Därför blir man så glad när nån dyker upp

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 15 maj 09:15

    Min man gjorde ett jättefynd för några dagar sen på Röda Korsets second hand. Han köpte denna skjorta för endast 75 kr och den var helt oanvänd och kommer från Stenströms . Där kostar skjortor från 1.600 kr upp till över 2000 kr. På etikette...

Av Malin wiper - Tisdag 14 maj 09:00

    Jag såg denna moped Puch Dakota utanför Röda korset en dag. I och med att den har en blå färg så kan den vara från 1970-1982     Den såg verkligen jättefin och välskött ut             En restaurerad Puch Dakota från 1974   ...

Av Malin wiper - Måndag 13 maj 07:30

    Nu har skulpturen Aseaströmmen kommit tillbaka på Stora torget efter flera års renovering. Den har verkligen varit saknad. Fundamentet som skulpturen står på är nytt men ser likadant ut som det gamla. Fågelskulpturen som har suttit längst fr...

Av Malin wiper - Söndag 12 maj 08:15

    I fredags promenerade vi lite överallt men bland annat i Vasaparken där dom har en liten vattenoas för fåglar. Där såg jag denna ringduva på stenkanten mot vattnet     Här har en annan ringduva satt sig på en sten ute i vattnet. Det s...

Av Malin wiper - Lördag 11 maj 07:15

    Häromdan på vår promenad så såg vi denna Cadillac De Ville från 1967. Han som äger den kände igen oss för vi har fotat en av hans bilar förut,  så han stannade till och det uppskattas. Det är så härligt att dom snygga veteranbilarna börjar k...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Återinvigning av Aseaströmmen 17/5

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards