Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 1 april 2017

Stand Up på Hallstaparken!

Av Malin wiper - 1 april 2017 16:04

             


                 

I går hade vi en toppenkväll på Hallstaparken  för att njuta av Stand Up . Först satt vi vid bokade bord och åt och drack gott. Det var mycket folk som hade samlats denna kväll så glädjen stod högt i tak. Klicka här för att komma in på Hallstaparkens fb 

 

  

Jag blev djupt imponerad och rörd av att alla hade fått såna fina bordsplaceringar med sina namn  och med texten "Ha en härlig kväll", vad säger man annat än wow!   . Detta ställe är nåt utöver det vanliga och både ägare och personal är på hugget hela tiden och så trevliga. Miljön i lokalen skapar en nostalgisk mysfaktor.      


  

Det bjöds på en fantastisk god kyckling som var mör och smakrik. Till detta ris, grönsaker och två otroligt goda hemmagjorda såser. Susanne Croner sa att man kan beställa sås som blir över hos henne vissa dagar och det känns ju helt fantastiskt. Vi skall köpa när vi får besök som extra tillbehör.


 

Två trevliga par vid buffébordet. Dom till vänster var vi placerade bredvid. Dom kom från Västerås och var supertrevliga så vi hade det toppen hela kvällen.       



  

När underhållningen började så flyttade vi fram lite eftersom jag ville fota. Här ser ni min man som dricker lite vin. Jag drack inget annat än en lättöl och sen en alkoholfri dricka för jag körde bilen hem på kvällen    


  

Här ser ni Tom Fredriksson som var först ut på scenen. Han var otrolig på att få igång publiken och hade verkligen glimten i ögat och full kontroll

 

Jag hade glömt autografblocket men det fixade Susanne Croner som är ägare av Hallstaparken. Hon gav mig både penna och papper..        

 

 

Tom Fredriksson         

 

  

Tyvärr så är det svårt att få bra bilder i spotlights ljus. Här ser ni 18 årige Christoffer Nyqvist som jag känner igen från tv. Han är ett ungt duktigt tillskott till Stand Up scenen                       


     

Cristoffer Nyqvist

 


Thomas Eriksson höll publiken i sitt grepp och hans skådespelartalang lyste igenom. Han var både rolig, dramatisk och fräck..  


      

Thomas Eriksson         


 

Joseph Pollack hade en mer underfundig humor med ett djup där man fick tänka efter lite


  

Joseph Pollack


  

Här ser ni hela gänget som uppträdde. Toppenkillar allihopa  som dom roade oss under kvällen..  . Alla fyra hade sin egen stil                                   



  

Ytterligare en bild innan dom gav sig av till nya evenemang

 

 

Tyvärr var ett klipp för långt för Youtube så jag måste korta av det lite. Sätter in det om det blir bra. Filmade alla på scenen men hittar inte igen dom andra klippen så jag är rädd för att jag slängt dom av misstag i papperskorgen då jag rensade ut dåliga bilder..  . Jag skall fråga min man om han kan rädda tillbaka dom i ett speciellt program.




#Hallstaparken #Bordsplaceringar #Kyckling #Par #Vin #Tom #Christoffer #Thomas #Pollack


 
 
Annelie

Annelie

2 april 2017 05:07

Härligt med en toppenkväll (Y)
Låter så underbart att ni trivs som fisken i vattnet och har "kommit hem".

Håller med dig, vilken härlig skylt vid ett bokat bord.

Ha nu en helt underbar söndag.. // Kramar om

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

2 april 2017 08:14

Vi hade verkligen en toppenkväll. Lägenheten är så ljus, luftig och fräsch så man blir pigg när man kliver upp ur sängen på morgonen.

Det är ovanligt att man får en skylt med sitt namn och fina ord på ett nöjesställe. Susanne är en fantastisk person full av energi

Ha en underbar söndag själv kära du
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards