Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 25 mars 2017

Stina Wollter dansant till tusen, och Daddy Cool

Av Malin wiper - 25 mars 2017 16:45



Stina Wollter min favorit i Let´s Dance. Här med Tobias i  Aretha Franklins låt (You make me feel like) A natural woman. Hon har sån naturlig utstrålning och dansar som i desperation för oss kvinnor som tycker man skall få vara den man är utan att bli påhoppad av mobbare. Gillar hennes åsikter till tusen och även hennes mod att visa sig precis som hon är i dansklippen. Varför skall vi tjejer och kvinnor skämmas för hur vi ser ut. Det är härligt att inte alla ser likadana ut utan det finns mångfald och jag tycker som hon att vi är vackra som vi är. Varför skall man måsta göra om sig till nåt man inte är. Hon bjuder på sig själv, dansar med inlevelse och jag tycker hon är jättesnygg.

 

                                    

 

Klicka här för att komma in på hennes hemsida där man även kan se hennes målningar

 

 

 

Har gått och undrat över varför jag är så trött och har klåda i ögonen och lite rinnsnuva. Då kom jag på att det är ju pollensäsong nu och då brukar jag behöva ta tabletter för jag har dom senaste åren reagerat på pollen. Är så trött så jag undrar hur det skall gå i kväll...  men jag kämpar mig dit och går nu och lägger mig för att vila nån timme men jag kan inte sova mitt på dan tyvärr. Kom ihåg att båda minaföräldrar gick och la sig och sov en stund på dagen när dom var i min ålder men det funkar inte för mig. I dag har vi bara varit ner till ICA och handlat lite basvaror och sen har vi städat lite hemma. Min man har satt upp den nya gardinstången i vardagsrummet men gardinen kommer inte upp i dag för den måste läggas upp lite. Hoppas ni har en fin lördagskväll att se fram emot.

 

 

                      

 

 

 

Uppvärmning inför kvällen..  Daddy Cool med Boney M       

 

 

 

#Stina #Dance #Pollen  #Boney

 

 
 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

25 mars 2017 19:57

Har kollat Let´s Dance lite från och till. I går fastnade jag när den där ena killen, minns inte namnet, med tatuerad kropp slängde skjortan. Oj oj oj och wau :-)

http://debutsky.wordpress.com

Malin wiper

26 mars 2017 10:13

Det är ju han som blivit dokusåpakändis och sen har han en duo med en annan kille. ;) Han heter Samir

Ha en skön söndag
kram

 
helga

helga

26 mars 2017 13:44

Stina Wollter är verkligen duktig i Let´s Dance men även en fantastisk konstnär och person. Jag gillar också hennes sätt att stärka oss kvinnor, precis som vi är.

Hoppas du mår bra och trivs i nya lägenheten!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

26 mars 2017 15:55

Mitt i prick helga. Så känner jag också

Ha nu en skön eftermiddag
kram

 
Ingen bild

Yvonne

26 mars 2017 21:03

Säjer bara det, Stina Wollter...HON ÄGER!!!

Malin wiper

27 mars 2017 09:22

Där satt den, mitt i prick ;)

Kul att du tittade in

Ha en härlig början på veckan

Hälsning från
Malin

 
Annelie

Annelie

26 mars 2017 21:47

Jag gillar också Stina Wolter är suverän över dansgolvet.

Man behöver ju inte sova på dagen om man inte orkar det, utan det räcker ju att bara att gå ner i varv och vila.
Jag har också stora besvär av pollen i år.. :o((
Alltid är det någon skit.

Kramar om en god vän.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

27 mars 2017 09:40

Det är hon verkligen. Jag har till och med svårt för att ligga och villa mitt på dan. Så jag måste då se på nån film eller serie för då varvar jag ner lite. Sover jag på dan då är hela den dagen förstörd

Jag skall iväg och köpa pollenmedicin för jag har också jättebesvärligt och mest med ögonen

Jag kommer in till dig lite senare för vi har haft fullt upp och nu skall vi fixa till lite hemma och i kväll hämta vår tvättmaskin

Ha en härlig dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards