Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 14 februari 2017

Bommor, bälte, pumpa och en ljuslykta

Av Malin wiper - 14 februari 2017 20:00

  

I dag har jag verkligen uppvaktat min man och så här glad blev han. Först fick han en hög glasbehållare med blommor i från Acleja Blomsterhandel. Jag tycker det var hans tur att bli uppvaktad nu för han kommer ofta hem med blommor, smycken och annat till mig.       


  

Efter det ett rött glansigt snyggt inlindat paket från People Kläder i Vaggeryd.

 

                                                                 


  

I paketet fanns ett bälte av fin kvalitet och lite elastiskt. Samma som jag själv har men smalare och andra färger. Han blev jätteglad för han behövde just ett nytt bälte      


  

Efter det överräckte jag ett fint inslaget cellofanpaket från Jennys Inredning.


  

Jag hade köpt en burk syltad pumpa som är hans absoluta favorit. Den kommer från Byarums Skafferi och finns att köpa hos Jennys Intredning. Kortet kommer också från Jennys Inredning


  

Den andra inslagna saken var denna fina lykta med kärleksord som skall följa oss i framtiden. Vi skulle ha gått ut och ätit i dag men denna influensan har gjort att magen blivit påverkad negativt så vi kan inte äta lika mycket som förut.              

 

 

Yves Montand med La Bicyclette. Yves Montand föddes 1921 i Alto i Toscana, Italien. Han dog 1991. Han var en fransk skådespelare och sångare av Italiensk börd. Hoppas ni haft en kärleksfull och mysig dag 

 

   


#Acleja #People #Bälte #Jennys #Pumpa #Lykta #Yves

 
 
Annelie

Annelie

14 februari 2017 22:35

Visst är det lika roligt att uppvakta våra män som att de ska göra det för oss.
Men idag fick inte Göran någonting av mig,,, jag däremot fick en chokladros och en bok som ska lära mig teckna.

Vilken fin ljuslykta du köpte,, väldigt fin text på.

Vad fin din man är på alla bilderna, men absolut på den första bilden.

Ta hand om er.. // Varma Kramar till er båda.. Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

15 februari 2017 09:20

Jag tyckte det var dags att skämma bort min man lite för han skämmer ofta bort mig, blir ibland lite curlad och då får jag säga ifrån ;)

Chokladrosen såg fantastisk ut som du fick av din man

Ljuslyktan var verkligen speciell

Jag gillar också bäst den första bilden på min man

Ta hand om dig du också vännen

Stor varm kram till er båda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards