Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 1 februari 2017

Salong Hon & Han Frisör Interiör

Av Malin wiper - 1 februari 2017 08:45

       


I dag har jag varit och klippt mig på Salong Hon & Han Frisör Interiör. Här ser ni Sandra ta en bild av mig i spegeln men jag har sovit så dåligt på natten så jag ser så trött ut, därför satt jag in oss i ett montage. Jag blev jättenöjd med klippningen och bad henne klippa luggen lite kortare så det ser ut som en halv hellugg. Denna gång behövdes håret även tunnas ur lite också

 

     

 

Miniprodukter av hårsprayer. Jag har själv köpt två såna flaskor och är jättenöjd. Bra att ha med på resa

 

                               

 

 

 

Här ser ni söta Sandra som driver Salong Hon & Han. Jag gillar hennes randiga blus

 

                                    

 

 

 

Jag klippte bara 1,5 cm och ändå blev det så mycket hår på golvet. Det ser rödare ut än det är i verkligheten

 

                                                                     

 

 

 


I går hämtade jag ut 5 st banankartonger på ICA och dom kostar 5 kr/st och pengarna går då till Barncancerfonden. Jag betalade lite mer eftersom jag tycker det går till ett bra ändamål. Vi har redan lite kartonger vi fått men vi behöver även lite mindre då man packar tunga saker. Dom stora har vi lätta saker i. Jag har även varit till Frejas bod för att lämna in ytterligare saker som vi vill bli av med. Jag har tagit i lite för mycket denna veckan så jag har fått börja med värkmedicin igen och fått ont även i bröstkorgen. Därför skall jag ta det lugnt nu ett tag och jag skall bara gå till gymmet en gång till denna veckan men då på fredag

 

                  

 

Efter frissan så åkte jag och hämtade min man vid tåget. Han var så förkyld och hade kraftig hosta. Han tog febern då vi kom hem och den var 38,5 så det blev inget kvällsmys utan han var tvungen att gå och lägga sig direkt. Efter kramkalaset..  Det är så skönt att han är hemma igen. Skriver mer senare för han hade en present med sig till mig, raringen. Ha nu en skön onsdag kära läsare

 

 

 

 

#Salong #Miniprodukter #Sandra #Banankartonger #Tåget  

 

 
 
Ingen bild

Systern

1 februari 2017 10:34

Hälsa Mr T att han får krya på sig, hoppas du klarar dig!
kramar

Malin wiper

1 februari 2017 11:06

Han hälsar tillbaka och tackar för omtanken. Jag känner mig lite halvförkyld men det kan bero på att jag sovit dåligt och i natt knappt nåt på grund av hostan. Vi får ligga i olika rum om det fortsätter.

Ha det bra
kram

 
Annelie

Annelie

1 februari 2017 12:00

Som vanligt,,, riktigt snygg i håret,,, inte ett dugg avis på dit hår, å näääee då.. :-D

Mysig bakis du har på sidan nu,,, härliga pastellfärger.

Gött att få hem Mr.T även om han är dålig. Du får hälsa Krya på dig från mig.

Spännande och se framfpå vad han hade för present med hem till dig.

Ta det lugnt nu vännen,,, så du inte är liggandes när själva flyttlasset går.

Kramar om.. // Annelie <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

1 februari 2017 12:48

Vad gullig du är ;) Det var ännu tjockare när jag var yngre och mörkhårig.

Ja det ser ut som ett puzzel

Mr T hälsar tillbaka. Han mår inte alls bra utan har fått en jobbig influensa

Det kommer snart ett inlägg där presenten visas

Jag är jätterädd för att vi båda skall bli sjuka inför flytten men det har redan hänt tråkiga saker i januari så jag hoppas resten av året blir bättre

Ha en fin dag vännen
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards