Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 30 januari 2017

Gym Plus, Ritz och Frejas Bod

Av Malin wiper - 30 januari 2017 13:30

                        


A-G och jag hade ett givande träningspass på Gym Plus i dag. Nu har vi gått tre gånger dom två sista veckorna och vi fortsätter nog denna veckan också. När jag flyttar så skall jag köpa mig en balansplatta för det är min nya favorit. Den gör att jag inte längre behöver hålla mig i handtaget på gåbandet utan kan släppa loss och balansen blir så mycket bättre. Med lite musik till så blir det ännu roligare.

 

   

Efter passet gick vi som vanligt över till Ritz för att ta oss en välbehövlig fika. Denna gång var vi tre stycken för en kvinna som heter Helen följde med oss och det var jättetrevligt. Vi har lärt känna så många där nu så det känns riktigt sorgligt att jag måste byta gym. A-G skulle tillbaka till gymmet för att få mer information ang träningsmaskinerna, gymmet har som en nystart och då får man en ny genomgång av allt och hur man skall använda dom maskiner man behöver. Dessutom har det ju kommit till många fler i maskinparken. Jag fick ingen bra bild på när vi fikade för blixten löstes inte ut och kameran jag har nu är ingen höjdare trots att den är mer avancerad än min förra lilla kamera. Jag har kvar den men hittar inte rätt laddningsdosa.               

 

           

Best animations   

 

Min man ringde nyss och talade om att han och hans lillebror är på väg till flygplatsen i Luleå. Sen skall han sova över hos sin bror i Västerås för det är sån dålig kommunikation därifrån till Småland. Tyvärr har Mr T åkt på en förkylning och det är ju ingen höjdare när vi snart skall flytta.            

 

Jag hade ca 10 påsar fulla med saker jag rensat ut från lägenheten som jag åkte med till Frejas Bod efter gymmet och fika. Det känns så lättande att ha blivit av med så mycket. När min man rensat sitt kontor och byrå kommer vi att få ännu mindre att släpa med oss  

 

   

Jag kunde inte låta bli att kolla runt lite också när jag ändå var där. Vilket häftigt soffbord, det kostar 300 kr och ser så där rått naturligt ut               

 

   

Kolla in dessa tv-bänkar som har som luckor att öppna och stålben. Den övre kostar 700 kr och den undre 500 kr

 


Compact Living. Klicka här för att se lite mer compact living. Klicka här för att se en soffa förvandlas till en säng. Jag gillar idén med compact living. Klicka här för att se lite mer. Nu skall jag städa till lite så det inte ser alltför stökigt ut när Mr T kommer hem, och jag skall överraska honom i morgon med lite god mat och en myskväll.  

 

The Beatles med Love me do

 

 

 

#Gym #Ritz #Flygplatsen #Compact #Beatles

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards