Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 14 september 2016

Bildsvit, och David Garrett.

Av Malin wiper - 14 september 2016 16:04

                                  


           

  

  

 


                




David Garrett med Air av Johann Sebastian Bach. En av mina favoritviolinister                   


    


  


 


    


 


  


Nu har det äntligen regnat efter en tropisk tryckande dag. Hoppas ni haft en fin dag och får en skön avkopplande kväll. Nästan alla bilder i detta inlägg är zoomade från långt håll. Ville testa zoomen på kameran, och känner mig nöjd

 

 

 

 

#Bildsvit #David

 
 
Annelie

Annelie

15 september 2016 08:40

Jättefina bilder...

Fyy,, jag skulle aldrig i mitt liv ställa mig på dessa "fordon" som är på filmen.

Ha det bäst vännen och sköt om dig.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

15 september 2016 08:44

Inte jag heller ;)

Ha det bäst själv
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 1 maj 09:15

    I går hade vi den första riktiga vårdagen med 18 grader varmt och en svag sval vind. Det var ju valborgsmässoafton och dom hade evenemang på flera ställen med brasor men vi höll oss hemma i går kväll. Det känns konstigt att det redan är förs...

Av Malin wiper - Tisdag 30 april 08:15

    Häromdan såg jag denna  Volkswagen 1303 S från 1974. Min man och jag stod vid busshållplatsen en bit från vår bostad. Jag fick skynda mig att ta upp kameran. Vad kul att veteranbilarna börjar röra sig på våra gator nu.                   ...

Av Malin wiper - Måndag 29 april 09:00

    I lördags besökte vi Röda Korset vårmarknad. Här ser ni ett bord fullt av hembakat bröd och 3 av kvinnorna som bakat brödet. För 50 kr/person fick man välja 3 bakverk/person                                          QueChic   En li...

Av Malin wiper - Söndag 28 april 07:30

       Här ett filmklipp från i fredags då vi var och såg Zkrota Zkräpet på Kvarteret Igor (galleria). Kolla in när Lasse Åberg skall inviga med att klippa, men inte bandet utan nåt annat. Han har en härlig humor      Här har jag fått en autogr...

Av Malin wiper - Lördag 27 april 08:30

    Detta är en Dodge Van från 1984 som jag såg när vi var på väg hem från en promenad. Vi träffade mannen som äger bilen och han sa att han skulle lacka om bilen och då kommer den ju att bli superfin. Jag blir så glad nu när det börjar dyka upp...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards