Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 19 mars 2016

Wide Outlet i Skillingaryd!

Av Malin wiper - 19 mars 2016 13:00

  

I torsdags besökte vi vårt fina Wide Outlet som ligger i Skillingaryd. Dom har numera bara öppet på torsdagar eftersom dom säljer den mesta tiden till företag. Här ser ni hon som driver butiken och hon är jättetrevlig och glad, det blir alltid så vi står och pratar en stund också dom gånger vi åker dit. Det är lite mindre därinne numera men ändå har dom en bra blandning av det man behöver.


        

Tre klickbilder från då vi varit dit förut.    


  

En hel vägg med olika kepsar och även några hattar. Desstom  otroligt bra priser          


  

Min man köpte en sån här pikètröja, den gröna längst ner. Han köpte även en blå tröja. Jag skulle själv köpa en jacka men eftersom  dom flesta är i herrmodell så blir dom lite stora upptill och sitter för tajt på höfterna. Fast jag har köpt flera jackor där genom åren.

 

  

Här ser ni Zola ägarens hund som är en fransk vattenhund "Barbet". Han är nu 8 år och vi ha sett honom sen han var valp. Han har en sån otroligt fin och snäll blick och är så go så man vill bara klappa och krama honom hela tiden. Det är svårt att slita sig och i torsdags så la han sig på rygg så jag fick klia honom, jag tror han känner igen oss för det känns så. 

  

Dom har många bra sportkläder i olika färger. Dessa fleecetröjor kostar bara 149 kr. Vi har även köpt morgonrockar från Wides och dom är outslitliga och har blivit mysplagg     

 

Klicka här för att se vad jag skrev i juli 2015. Klicka här för att se vad jag skrev om dom i juni 2014. Klicka här för att se vad jag skrev om dom i juli 2013. Klicka här för att se vad jag skrev i april 2010. Det trista är ju att en extern hårddisk kraschade för mig så jag miste alla mina bilder från 2005 till 2009, det var 4 år av bloggbilder som försvann. Nu har jag garderat mig med extra platser för foton.


  

Detta var en av jackorna jag provade för jag kände för en ljusare blå färg. Till detta hör ett par byxor också, det passar både som regnställ och vanlig jacka till rätt tillfälle 


  

Jättefina fräscha provrum. Till vänster ser man deras frottèhandukar som dom säljer till jättebra pris, även badlakan. Vi köpte 2 st gröna frottèhanddukar. Sen köpte jag en tröja till gymmet också men den var svart, vit med vita stickningar så den blev inte så bra på bild.

 

  

Luvjackor i svart, vitt eller röd,vit jag har själv båda sen förut och dom är även mysiga att gå omkring med hemma.


  

Det finns även skor av olika sorter


  

Såna här resväskor finns i flera storlekar och färger

 


Deras öppettider i påsk. Sköt om er och ha en fin dag i vårsolen..

     


 

#Wide #Zola #Kepsar #Pikètröja #Jackorna #Provrum #Salladsskål #Luvjackor #Skor #Resväskor

   

 
 
Annelie

Annelie

21 mars 2016 09:18

Varför hade voffsingen byxa på sig..??

Kramen Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

21 mars 2016 11:41

Därför att hunden antagligen löper och då blir det blött på golvet.

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards