Öppen Ridå

Alla inlägg den 20 oktober 2015

Av Malin wiper - 20 oktober 2015 18:00

   

                                                                                                                              Anchor lamp


  

Min sons segelbåt är nu till försäljning. Det är en Shark 24. Klicka här för att komma in på sidan och läsa mer om båten. Han har varit ute och seglat med den i sommar och den har funkat jättebra och han är nöjd med båten men nu har han fått andra intressen därför säljer han segelbåten.             

 

     

 

                      

Klickbilder 

 

Här har min son spelat in och komponerat musik till sin seglarresa i somras med sin Shark 24. Det finns en bildlänk en bit under min presentationsbild i bloggen som man bara klickar på så kommer man även in på säljsidan den vägen också

 

 

 

#Segelbåt #Shark #Försäljning 


Av Malin wiper - 20 oktober 2015 07:30



  

Här är vi tillbaka på Gym Plus 09.00 i går morse för att göra vårt träningsprogram som nu utökats med stretchning och även hantelövning. Det funkar bra och vi känner att så småningom så kan vi gå upp till 3 gånger/vecka



  

Jag tittade in i gruppträningsrummet för att se hur det såg ut där. Jättefräscht, luftigt och en hel spegelvägg 


    

Lite olika hantelvikter i "kulform"..  


   

När vi var klara så var det dags för en fika på Ritz Konditori. Min man kom förbi för att lämna en sak och då fotade han oss där vi satt och kollade ut mot torget. Jag misslyckades med bilden på smörgåsarna, jag åt en med leverpastej och hon en med ost 

 

   

Hemmets Journal nr 42 hade en jättefin och rörande artikel inne om Ritz Konditori där dom internjuade Åsa som driver stället tillsammans med sin dotter Jossan. Där berättar hon om vänskapen med Carina som var med Åsa och drev Konditoriet i början men sen insjuknade Carina i cancer och dog efter bara 10 veckor. Det är så sorgligt och man blir väldigt berörd. 

 

 

                            

 

  

En bild på en levnadsglad Carina. Bilden längst upp föreställer Åsa och Carina dom tajta väninnorna 

 

                            

   


#Gym #Gruppträningsrummet #Ritz #Hemmets 

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards