Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 7 juli 2013

City Skor! Damskor och väskor...

Av Malin wiper - 7 juli 2013 12:15

  

I går när vi var ner till samhället så besökte vi även City Skor dit jag inte varit på ett tag. Det såg så härligt ut med möblerna utanför.


  

Läckra guldsandaletter


      


  

Myrna (ägaren) håller upp en elegant sko inför min kamera.

  

Tag 2 betala för ett par. Jag provade ett par och dom kändes bekväma men min fot är för låg upptill så remmarna hängde lite i luften upptill. Myrna hade ett par svarta på sig och dom såg jättesnygga ut. Hon är mer vältränad än mig och då får man lite muskler i fötterna också.


  

Sober och elegant pumps


  

Här ser ni ägaren av skobutiken Myrna som är en glad och trevlig kvinna. Hennes dotter arbetar där också men hade nu semester. Hon är även en skicklig Tandhygenist och jag själv har gått hos henne nu i flera år och är supernöjd.   

 

Klicka här för att komma in på ett inlägg jag skrev 2012 när jag var till hennes praktik "Munhålan" det var första gången jag hade problem med tandköttet på några ställen men det fixade sig och nu ser allt bra ut.


  

Lite av höstens skor har redan kommit in. Här ett par klackskor i svart mocca 


    


Dom har jättemycket av väskor av alla de slag. Denna gillar jag 


  

Numera är "Dramaten" mycket snyggare och häftigare än när dom kom ut för ett antal år sedan.  



        

Några av dessa väskor är nedsatta med 30%


  

Hon har gjort det så personligt med olika detaljer i inredningen. Dessa stolar fanns inte förra gången jag var dit. Bakom står en soffa som jag fotade sist. 

 

 

I nästa inlägg visar jag herrskor från City Skor

 
 
Gilla

Gilla

7 juli 2013 12:55

Det är alltid roligt att få se moden i alla former, även skor och väskor alltså. Bra sortering.

Sv: Roligt i alla fall att du orkar ut ibland. Ta det försiktigt bara. Jag tänkte, när jag gick in hos dig nu, att det var väldigt så många inlägg du hade hunnit med, sen jag kommenterade. Så såg jag ju att de var inlagda på tid. Det har jag aldrig provat.

Kram/Gilla

http://trebgilla.blogspot.com

Malin wiper

7 juli 2013 13:35

Jag har så många bilder så det ser ut som fler inlägg än det är. Jag skriver 3 om dan och får göra detta i omgångar. Dom har verkligen bra sortering. Det är toppen att sätta in på tid för då kan man strunta i att sätta in inlägg nån dag men det går ju ändå åt lika mycket tid ;)) Tack för din omtanke

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards