Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Galenskaparna!

Av Malin wiper - 17 februari 2012 08:30


Jag hade svårt att somna i går för det värkte så i benet jag  slog i sängbenet i går. Det är så ömt och svullet så jag fick smörja på Voltarensalva men det tog inte bort hela värken. Varenda steg jag tar så känns det i benet men jag har inte svårt att gå. Funderar nu på om jag måste ringa Vårdcentralen för lite rådgivning. Min man säger att det kan ha blivit en spricka men jag vet inte.


Vad sägs om roliga plåster med mustache på. Klicka här för att komma in där dom finns  

Min blogg har stagnerat lite för jag har inte ork eller fantasi att göra nåt roligt eller nytt just nu så jag får se hur det blir. Nu är det nollgradigt ute och min man är på väg till arbetet. Själv skall jag göra muskelavslappning och smörja in nacke och axlar med kylgelé och använda nackkragen ett tag i dag. Vi får se om vi kan åka ut lite på eftermiddagen, det beror på hur det känns i benet.

 

   


Jag brukar bli lite uttråkad av programmet "Så ska det låta" men nu sist så kunde jag inte slita mig för det var så underhållande och bra. Jag tycker precis som det står i insändaren ovan som fanns att läsa i Aftonbladet i går. Galenskaparna & After Shave håller fortfarande och dom har en skaparglädje och fantasi som består.

Klicka här för att se hela programmet på SVT Play


 


Klicka här för att komma in på en sida som handlar om Galenskaparna och After Shave. Där får man även ta del av deras program för våren. Klicka här för att komma in på deras hemsida. Klicka här för att läsa om innan dessa två grupper slogs ihop.

               

Detta är ett klipp som jag haft inne förut för länge sen med Galenskaparna och det är en favorit i repris....  



Hoppas ni får en kul dag med åtminstone lite skratt

 
 
helga

helga

17 februari 2012 08:57

Vilken fin bild!!!

Hoppas du inte fått en spricka i benet - måtte du bli bättre snart!

Jag älskar Galenskaparna så nu blev jag sugen att se det avsnittet av "Så ska det låta" på svtplay.

Ha en fin dag!

http://www.helga1.bloggplatsen.ses

Malin wiper

17 februari 2012 09:31

Det är tulpaner från ICA. Jag tror inte att jag har en spricka för det börjar pirra i benet och då är det nog läkning på gång. Kul att du också gillar dom

Ha en fin dag
kramar

 
skrivmoster

skrivmoster

17 februari 2012 09:02

Hoppas att det blir bättre i benet och att du kan komma ut en stund.
Här sken solen nyss men det var bara helt kort. Hon kommer kanske tillbaka!

Varm kram och ha en bra dag!
Även jag är lite oinspirerad vad gäller bloggen och börjar fundera på hur jag ska ha det. Det får rulla på ett tag så får vi se.

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 februari 2012 09:29

Jag har lagt på kylgelé för en stund sedan så det är lite mindre värk nu. Vi har också sol hos oss.

Jag känner precis som du. Har ingen inspiration just nu men vill inte lägga ner bloggen utan man får i så fall ta bloggpaus eller blogga mindre

Ha en jättefin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Av Malin wiper - Lördag 13 april 08:30

    I går behövde jag klippa mig lite och numera går jag hos Forumfrisören och är nöjd varje gång. Jag klippte mig 1,5 cm och lite mer uppklippt (etapper), sen var håret så tjockt så hon tunnade ur lite också. Jag har skrivit om dom förut i och ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards