Öppen Ridå

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Malin wiper - 6 juli 2011 08:44


Vi var in på Mio möbler i Jönköping för nån vecka sen och dom har så snygga möbler och ett bra urval med sånt som passar till alla. Fotöljen ovan med Marilyn Monroe kudden skulle jag inte ha nåt emot att äga. Klicka här för att komma in på Mio möbler

 

Klicka här för att komma in på en sida som handlar om Marilyn Monroe


Här en lite robustare fotölj också i en lila färgnyans.

Dessa fotöljer passade min man som är lång och stor. Han satt så skönt så han höll på att nicka till...   


Här en svart skinnsoffa med läckra kuddar. Den med bild föreställer skådespelerskan Grace Kelly

Klicka här för att komma in på en sida som handlar om Grace Kelly


Hade man ett extra rum så hade det varit roligt med nåt färgstarkt i soffväg för nu finns det många färger att välja mellan

Här en soffa i skrikande orange och tunna lite sladdriga kuddar

Eller varför inte lite sobert grått. Nu börjar sofforna bli lite lätt svängda 

   

Här ser man den lilla svängningen. En vit är ju inte heller helt fel

Röd läcker skinnfotölj

    


Lampa med lite marint tema.


En sån här lampa hade vi i köket när jag växte upp men då var det inte samma glansiga tyg utan mamma sydde alltid nya tyger till lampan och det var mönster på.


Just nu säljer Mio kvalitetsstearinljus, man får 10 st för 70 kr. Jag har själv köpt 10 st i olika färger till ett ljusstakepar som jag har på rumsbordet.

Hyllplan i läckra färger som heter "Flower" då tänker jag på flower power. 



Jag har lite dåligt med bilder så det tar lite tid att blogga. Tar en liten paus tills min egen data är klar för denna är ingen höjdare....  Min man har inte haft tid att fixa in en ny hårddisk som han har liggande.


Det är The Beatles som sjunger i klippet. Klicka här för att komma in på Svenska Beatlessidan

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards