Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

City Skor i Vaggeryd!

Av Malin wiper - 18 september 2011 07:00

  

Jag var in till vår skoaffär "City Skor" för att köpa skoremmar till ett par promenadskor. Det är så fint och mysigt därinne.



Jag kom inte bara hem med skoremmar utan ett par svarta boots för endast 200 kr. Dom hade kostat mellan 500-600 kr. Dom var jättesköna och lagomt höga i både klack och skaft. Jag har ett par finboots som har lite högra och smalare klack men dessa är mer för utomhusbruk. 



Här är hyllan med alla reaskor som nu är sänkta till mer än halva priset.



 Den här var också jättesnygg och jag tror den kostade 370 kr.



Moccaboots med kilklack


 



Höga stövlar till fyndpris. Ett par gick bara på drygt 300 kr

 


Dessa var också på rea men inget för mig... Med min återkommande yrsel så skulle jag ramla omkull direkt och slå mig fördärvad... Dessutom har jag aldrig haft så höga klackar någonsin.  Det var inte så modernt när jag var ung. Det var mer taxklackar som var smala och inte så höga. Sen kom platåskorna som jag hade några av men inte så höga som dessa.  

   


Dom säljer även väskor av alla de slag.




Snygga nesessärer



Gummistövlar med tyg upptill



Här sjunger John Legend till fina höstbilder i form av målningar. Det går inte att komma in på hans hemsida. Klicka här för att läsa om honom



Jag fotade även hösten och vinterns skor för dam och herr. Det inlägget kommer på måndag eftersom jag inte fick tillräckligt med bilder i går för ett bildspel. Hoppas ni får en härlig söndag....    

 
 
skrivmoster

skrivmoster

18 september 2011 08:19

När jag såg bootsen sa jag högt - "dom vill jag ha!" Sen ser jag att du köpte dom!! Lyckost!! Så snygga och så billiga! Kul att få göra fynd.

Ha en härlig söndag! Kramar!

http://bloggplatsen.se

Malin wiper

18 september 2011 08:27

Ja du dom var jättesköna och fina, lite matta i färgen. Dom var i riktigt skinn så det var verkligen ett fynd.

Ha en härlig söndag själv
kramar

 
Pisan

Pisan

18 september 2011 09:04

Vilka bra priser! Jag hade köpt de röda skorna, de är göööörsnygga! :-) Bootsen du köpte var också jättefina, sådana skulle jag också kunna tänka mig faktiskt. Fast jag köpte boots förra året och de får allt duga i år med :-) Ellen och Emma var i Ullared igår och Ellen hade köpt kängor för 359 kr, jag blev jätteglad för annars brukar det bli kängor/stövlar för 600-700 kr...
Önskar er en fin söndag! Kramar från mej! ♥♥♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

18 september 2011 10:25

Jag ville också ha dom röda skorna men det var bara storlek 36 ;) Jag har inte haft råd att köpa så mycket skor som förr så jag blir så glad när dom är nedsatta i pris. Vad kul att flickorna var till Ullared. det var billiga kängor dom fick tag på. Skor är väldigt dyra nu när man måste ha bra skor för att inte få ont. Kul att du gillar priserna då får du vara med i tävlingen.

Ha en fin söndag
kramar

Ha en fin söndag själv vännen.

 
Hebbe

Hebbe

18 september 2011 09:26

Mors,,Ja George är bra,men han ligger lite ner på min favolista,,Sugarland gillar jag,Jennifer Nettles har en säregen röst som jag gillar...
Där gjorde du verkligen ett fynd,fina Boots.Haé Kram.

http://farfar0hebbe.wordpress.com

Malin wiper

18 september 2011 10:23

Jag gillar också hennes röst. Ja du det var verkligen ett fynd ;)

Ha en fin dag
kramar

 
helga

helga

18 september 2011 10:12

Det var ju ett verkligt fynd! Jättefina!

Vad överraskad o glad jag blev när du skrev att du förbereder en sån fin klädnypeklänning till mig. Du är för söt :)

http://helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

18 september 2011 10:22

Ibland skall man ha tur. Det är rea på rean ;)

Kul att du vill ha en sån klänning. Det blir inte den som var i bloggen men samma tyg men annan utsmyckning. Jag har massor av sånt karttyg kvar. Det är köpt hos Mimmis Magasin. Jag börjar med den till veckan för nu har jag fått ta bort allt inför husvisningen.

Ha en jättefin söndag
kramar

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

18 september 2011 10:49

Vilka snygga skor du har köpt dig! Jag tyckte de var jättefina, även stövlarna som var i samma stuk gillade jag, synd bara att jag inte kan ha sådana :(
De såg ut att ha en hel del där inne, kul affär.
Hoppas ni får en fin söndag.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

18 september 2011 12:35

Vad kul att du också tycker dom är fina. Jag har svårt med skor också numera för nacke, rygg och knän. Dom har massor av skor och även till barn.

Ha en fin söndag själv
kramar

 
ansepanse

ansepanse

18 september 2011 10:57

vad mycket snyggt du visar, där gjorde du ett riktigt kap med bootsen
Sv: nej det är inget montage, sågen satt verkligen i väggen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

18 september 2011 12:34

Vad kul att du tycker det. Bootsen var verkligen ett kap. Både sköna och billiga ;)

Det såg så märkligt ut så jag trodde det var en humorbild ;) Vad häftigt med en sån utsmyckning.

Ha en fin dag
kramar

 
Annelie

Annelie

18 september 2011 10:59


Hallå gumman,,, lääänge sedan jag gick runt på mina vänners bloggar och läste nu.. *skäms*
Men nu så.. :-D
Hur är det med dig, BRA hoppas jag verkligen..

WOW, Wow, wow vilken snyggt boots du har köpt dig för det billiga priset,, skulle jag också vilja ha. Kanonläckra,, som du säger lagom hög klack, jag vill inte heller ha dessa höga klackar man får stylta runt på (klarar det inte för värken heller).

Ha det allra bäst och sköt om dig.. // Stora varma kramen från söder Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

18 september 2011 12:33

Du behöver inte skämmas. Du både arbetar och har så mycket annat i ditt liv. Det är rätt bra men nacken krånglar men det får jag leva med. Kul att du gillar bootsen ;)Jag hade velat ha fler skor där men det var inte rätt storlekar kvar. Så är det för mig också när det gäller skor.

Hoppas allt är väl med dig och din man. Jag kommer in till dig senare när husvisningen är klar.

Ha det bäst själv vännen
stor kram till dig från Småland ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards