Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 5 april 2019

Små Hjärteting Hallstahammar, blandad kompott och Lou Reed

Av Malin wiper - 5 april 2019 09:00

  

Vi var in till Små Hjärteting här i Hallsta i går. Jag fotade  både lite inför påsken och annat. Det är en jättefin butik och hon som driver den är trevlig, varm och go person så det är kul att gå in där och kolla runt. Vi har köpt en del där förut och nu var vi ute efter en present.

 

                    animated-heart-image-0787                                            animated-heart-image-0787

Klicka här för att se när vi var dit i oktober 2018. Klicka här för att komma in på ett inlägg från mars 2018. Klicka här för att se ett inlägg från februari 2018

 

 

Jättefin och kul påsktupp med en yvig frisyr istället för tuppkam

 

 

En läcker påskhöna med rosett och snygga mönster nedtill

 

                            

 

 

Guldigt ägg som även fanns i silver

 

 

Det finns en hel del till barn vad gäller gosedjur och annat

 

 

En liten påskfrestelse

 

              animated-easter-line-image-0045

 

 

             animated-easter-line-image-0033animated-easter-line-image-0033 

  Regnbågsmix från Hans Hugos

 

    

Tre sorters chips med olika smaker

 

 

Jag hade bara tänkt köpa en present men kom även hem med dessa smycken som är tillverkade av Kirsi.se smycken

 

   

I går eftermiddag från 17.00 var det Tjejkväll i centrum och min man och jag gick ner och kollade. Vi gick då förbi Små Hjärteting igen och man bjuds på små olika snittar och det är ICA Matkassen som fixar dom till butikerna den dagen på året. Utanför varje butik så är det pyntat med ballonger, fjäderboor och annat i rosa. Jag skriver om detta senare i dag för det hände en del så inläggen blir nog fler. 

        animated-easter-line-image-0036animated-easter-line-image-0036 

      

Det började likna en perfekt dag. Vad passar då inte bättre än Lou Reed med Perfect Day. Hoppas ni alla får en perfekt dag

 

 

 #Hjärteting #Påsktupp #Guldigt #Chips #Smycken #ICA #Lou

 
 
Veiken

Veiken

5 april 2019 11:23

Perfekta dagar gillar vi! Jag hade nästan missat att det finns något som heter påsk. I Thailand firas det inte alls. Just nu förbereder dom sig för SongKran som firas för fullt i hela landet. Det är Thailands Nyår! Ha det så gott Kram

http://veiken.se

Malin wiper

5 april 2019 11:51

Det är tur att det finns perfekta dagar så dom stöttar upp dom dåliga. Jag firar sällan påsk själv utan det blir bara i det lilla men minimalt med pynt och inte så mycket påskmat. Vad kul att dom nyårsfirande där nu

Ha en fin helg
kram
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards