Öppen Ridå

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Malin wiper - 21 januari 2015 10:00

  

Jag fick detta över mejl och hade jag bott närmare Stockholm så hade jag boka plats för min man och mig. På den klubben kan man dyka på branschfolk, artister, musiker, crew och fans med rötter i 1960-talet. Eldsjälen Håkan Sterner är programledare. Det kostar endast 200 kr i inträde och det rycker i hela mig att vilja åka dit men vad gör man när resurserna tryter och man bor lite för långt borta. Vi får spara ihop och gå på sånt när vi är hos min son i Enköping, det är inte så långt till Stockholm därifrån. Jag får tyvärr inte länken till Pop In facebook att funka. 

 

Klicka här för att komma in på Håkan Sterner Eventkonsult 

 


Här ser och hör ni Johnny Lundin Band som kommer att vara husband för kvällen. Klicka här för att komma in på en sida som handlar om bandet. Klicka här för att komma in på ytterligare en sida  

 

#Pop #Håkan #Lundin Bernt

Av Malin wiper - 21 januari 2015 08:00

 


Efter att vi hämtat våra nya glasögon på aoptik i går så kände vi för att ta en fika på Ritz Konditori. Eftersom vi inte hunnit äta lunch så tog vi varsin räksmörgås som var så fräsch och god. Tyvärr så kunde jag inte äta upp hela eftersom magen blivit lite ihopkrymt av att jag ätit så mycket flytande och mosat på grund av tanden. Nu har det blivit mycket bättre och det beror nog på min läkningsförmåga. Jag åt det jag orkade helt enkelt

 

   

Som ni ser så har vi lite snö men inte så mycket och det är ingen vidare kyla

 

   

Min man i sina nya glasögon

 

    

Välkommen Malin till 2000-talet...  . Jag har köpte ett mobilskal och det är första gången för jag har inte brytt mig om sånt. Men mobilen skyddas ju också om man tappar den 

 


Telephone Line med Ebbot Lundberg & Augustifamiljen. Jag tycker han har en passande röst till denna låt


  

Så här ser mobilskalet  ut och det kostade på rea endast 19 kr på Elgiganten. Det är inget bling, bling och gnistrande stenar men det duger åt mig och den blev lite färgstarkare också. Mobilen som är en Samsung 3 mini galaxy android, fick jag helt gratis när vi bytte abbonnemang hos Telia. Min man fick en också och dom fungerar perfekt och alla dom viktiga funktionerna finns. Jag skulle aldrig köpa ett mobilskal till fullpris och skall man hänga med helt i svängarna då kostar det mer än det smakar. Klicka här för att se andra skal och tillbehör till denna mobil

 

 

Inte hann jag med det jag skulle göra i går utan det får jag ta i dag istället. Nu skall jag i alla fall fixa med gardinerna så jag får upp dom. Det skall bli mer snö och vintrigt, måste då upp och hämta lite stövlar på vinden för nu har jag mest gått i ett par tjocka promenadskor. Jag har inte hittat allt än sen vi flyttade. 

 

  Tenha uma ótima quarta-feira är grekiska och betyder på svenska: ha en skön onsdag

 

 

 

 

#Mobilskal #Telia #Samsung #Ritz #Räksmörgås #Snö #Ebbot

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards