Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 26 november 2014

Utlottningen avslutad!

Av Malin wiper - 26 november 2014 13:49

  


Nu är utlottningen av plåtkorgen med tvål och handcreme klar. Här ser ni min man som drar vinstlotten. Vinsten gick till Tant Glad 

 

  

Kul att du ville vara med i min utlottning. Tack er andra som också som var med i min utlottning. Det kommer fler utlottningar och tävlingar efter julen. Klicka här för att komma in på Tant Glad:s blogg, hon är en sprallig och humoristisk person

 

Här får du min mejladress vad gäller bloggen: wiperium@hotmail.com så jag kan få din adress och skicka iväg vinsten 

 

   

Så här ser priset ut som är en plåtkorg och i den tvål och handcreme. Köpte det hos Salong Hon & Han Frisör Interiör. Korgarna finns i olika storlekar och även former. 

 

 

Här kommer en fanfar för både vinnaren och ni andra som varit med. Ni är toppen allihopa. Copeland Fanfare for the Common man.  

 


#Utlottning #Glad #Vinsten #Man #Salong #Common

 
 
Maya

Maya

26 november 2014 14:53

Stort Grattis till Tant Glad :)

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

26 november 2014 16:02

Snällt av dig. Hon säger att hon inte brukar vinna nåt så det var ju kul

Tack för att du var med

Ha en skön kväll
kramar

 
Ingen bild

Skrivmoster Signhild

26 november 2014 15:43

Grattis TantGlad nu blev du väl ännu gladare!! Kul att du vann!

Kram

Malin wiper

26 november 2014 16:01

Hon har inte vunnit nåt förut så det var kul.

Ha en fin dag och tack för att du var med
kramar

 
TantGlad

TantGlad

26 november 2014 15:58

Vilken jättefin korg. Vad glad TantGlad blir. Jag vinner ju aldrig nåt...,men helt plötsligt händer det hihi.
GRATTIS...till MIIIIIIIIG!
Tack fina wiper så glaaaad jag blir.

Har skrivet till dig adress på fb privat.
KRAAAAAAM till dig och tacka din gubbe att han drog rätt lott *ler*

http://tantglad.bloggo.nu

Malin wiper

26 november 2014 16:00

Vad roligt att du blev så glad. Roligt att du vinner när du inte gjort det förut, då blir jag glad också. Du är för härlig "Tant Glad" ;) Jag har tackat min man från dig och han fick en stor kram ;)

Då går jag in och kollar på fb.

Stor varm kram
från
Malin & Thorleif

 
Annelie

Annelie

26 november 2014 22:47

Stort Grattis till Tant Glad, roligt att vinna. Jag håller med dig, det Är svårt att vinna något. Grattis än en gång..// Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

26 november 2014 23:17

Det är inte lätt att vinna för många är med i alla tävlingar på nätet.

Gulligt av dig
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards