Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Mio Möbler!

Av Malin wiper - 12 september 2012 07:00

Ibland åker vi in och kollar på Mio möbler när vi är i Jönköping. Jag gillar deras breda snygga utbud. Här hajjade vi till lite när vi kom innanför dörren och såg denna färgstarka uppenbarelse. Kan man inte välja tyg så kan man få allt i ett...   För att ha en sån här möbeluppsättning så krävs nog ett extra rum som är helt i enfärgat. Klicka här för att komma in på Mio Möbler.


    

Här ser man soffan på nära håll och det är alla möjliga möbeltyger blandade. Det är verkligen en kul grej och man blir nog glad och upplivad av att sitta i den.  Det är kul att dela med sig av det man ser när man är ute vad det än må vara. 


    

Klicka här för att se att denna fotölj verkligen går att köpa och inte bara är nån slags rolig utställningspryl. Den kostar 3.990 kr. Däremot kan jag inte hitta soffan på deras hemsida. Att bara ha fotöljen som en färgklick skulle kanske funka.

  


Ytterligare lite färstarkt som även finns i andra färger


 

Den här soffan känns som en bekväm biomöbel för 4 personer


    

Det här bordet och stolarna skulle jag vilja ha som matsalsbord istället för det vi har nu.  Drömma kan man ju alltid...  


  

Den här soffan gillar jag också men den färgen skulle inte passa hos oss som vi har det nu



  

Denna fotölj känns lite 40-tal 



Hoppas ni alla får en fin lilla lördag.


 
 
Ingen bild

helena

12 september 2012 08:00

vilka underbara soffor

Malin wiper

12 september 2012 08:21

Dom är onekligen färgstarka och annorlunda. Rätt kul

kram

 
Helga

Helga

12 september 2012 09:36

Jag tycker den färgranna soffan var urläcker men jag r rädd att man tröttnar. Därför väljer jag neutralt och köper nya kuddar istället som lätt kan bytas...

Visst är det kul att drömma på ett fint möbelvaruhus!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

12 september 2012 10:47

Ja du den var jättekul och välgjord. Som du säger så kan man tröttna och det är nog en som passar i ett eget rum med enfärgade väggar och enfärgade gardiner

Vi har en neutral soffa som vi har färgstarka kuddar till

Det är som du säger kul att gå omkring och drömma lite

Ha en fin dag
kramar

 
Pisan

Pisan

12 september 2012 09:59

Är det inte hos Mio man kan designa sina egna möbler numera? Såg ett reklaminslag om det på tv nyss. Jag undrar om inte denna soffa är en del i den reklamsatsningen från Mio...
Kramis! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

12 september 2012 10:46

Det har du helt rätt i Pisan, det kan man göra. Fotöljen finns att köpa som den är men man kan även designa om den med sina favorittyger hos Mio

Ha en skön dag
kramar

 
Annelie

Annelie

12 september 2012 18:08


Oppsi doppsi,, vilken soffa... .o//
Man kan verkligen undrar om de får några sålda..??!!

Ja, JAG skulle då aldrig köpa en sådan,, men som alla vet som är ju smaken som baken, delad.

Ha en finfin onsdagskväll.. // Kramen

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

12 september 2012 22:13

Den är inte lätt att placera men det finns en del som gillar den och har man ett extra rum med ljusa väggar och enfärgat så kan det funka. Smaken är verkligen som baken och det är tur det

Hoppas du haft en fin onsdagskväll

kramar

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

12 september 2012 22:19

Åååh så fin den blåa var! Vår soffa är inte så gammal men redan rätt nersutten, inte så kul men samtidigt känns det inte som om man vill köpa en ny efter två år heller men jag blir ju lite sugen när jag ser så fina soffor. Den färgglada skulle nog dock ge mig huvudvärk rätt fort även om den på sätt och vis är lite läcker också.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.se

Malin wiper

12 september 2012 22:21

Jag gillade också den blå soffan. En soffa skall inte bara hålla i två år men numera verkar det som slit och släng. Vår är två år också och börjar bli lite sliten. Jag skulle nog nog också få huvudvärk av den soffan men den är nog kul att sitta i och såg så välsydd ut. Den är nog mer en kul grej.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards