Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Lisa Miskovsky!

Av Malin wiper - 3 april 2011 16:59

     

 

Klicka här för att komma in på Lisa Miskovskys hemsida. Hon är med i körslaget och denna låt sjöng hon med sin kör. Tyvärr så hittade jag den inte i körversionen på Youtube hur jag än letade. Jag tycker att hon och hennes kör var bäst i går. Man fick ju i alla fall lite gåshud av hennes framträdande. Sen blev det zappande mellan kanler för man blir en aning uttråkad. 

 

       



Jag har nyss pratat i telefon med en av mina väninnor som har opererat sig för några dagar sen. Det har gått bra och nu får hon vara uppe lite men har fortfarande dropp och kommer nog att få vara kvar på sjukhuset ett tag till. Jag är jätteglad för jag har varit lite orolig för henne men hon är en riktig kämpe. Det är så synd att vi bor så långt ifrån varandra. Styrkekramar till dig...  

 
 

 
 
Glimz

Glimz

3 april 2011 19:15

Hur gick det för henne i körslaget? Gulli ru é vännen =) Jag tränar hund för husbehov & jag tycker det är jätte kul. Duktig lr duktig, det är något jag inte kan svara på, då allt sitter i betraktarens öga & jag har oerhört svårt att bedöma mig själv, men kul är det =) Fint att det har gått bra för din väninna!
Kramen till dig :)

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

3 april 2011 19:29

Lisa Miskovski blev kvar i körslaget. Ann-Louise Hansson åkte ut. Tycker man nåt är kul så brukar man vara bra i detta. Önskar jag kunde ha djur men jag vill inte vara bunden och nu är det för sent. Ja jag är så glad att hennes operation gick så bra.

Ha en fin kväll
kramar

 
Glimz

Glimz

3 april 2011 19:51

Aaaaa vilken tur för Lia men synd för Ann-Louise. Men men, det kommer ju att får fler tåg =) Djur tar oerhört mycket tid & du är så förnuftig att du inser att du inte har den tiden, då är det rätt att låta bli :)
Kram till dig vännen å fin kväller till dig =)

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

4 april 2011 08:08

Ja det var synd att Ann-Louise åkte ut. Jag har ju sett hur syrran och svågern har det för dom har alltid haft djur men dom ger en enorm glädje också

Ha en fin dag vännen
kramar

 
Hebbe

Hebbe

3 april 2011 22:15

Hejsan,,Jag har inte varit någon fan av The Playtones tidigare,,men jag måste säga att live så var dom skitbra,mycket bättre än på skiva..Fullt ös och bra mellansnack..jättenöjd med kvällen.Haé Kram.

http://farfar0hebbe.wordpress.com

Malin wiper

4 april 2011 08:05

Jag kan tänka mig att dom är ännu bättre i verkligheten. Härligt att du haft en sån höjdarkväll
Ha en fin måndag
kram

 
Ingen bild

Mia

3 april 2011 22:28

Hon har helt underbar röst Lisa M. Lyssnar ofta på henne på Spotify. Såg inte programmet igår tyvärr. Vad skönt att op för din vän gick bra. Förstår att det känns bättre nu när du vet hur det gick. Även om man bor en bit ifrån varann så är man nära ändå. Kram vännen

Malin wiper

4 april 2011 08:04

Håller med dig. Hon fick sin kör till högre höjder och jag fick faktiskt gåshud. Ja det känns skönt att hennes op gick bra. Du har så rätt så man kan vara nära fast man bor långt bort

kramar

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

3 april 2011 23:11

Vad härligt att det har gått bra för din väninna, det är alltid nervöst med operationer.
Jag är nog opartisk i körslaget, jag gillade vår Katrineholmskör bäst men det är ju tur att smaken är olika.
Vilket äventyr ni har varit ute på i helgen, jag kan tänka mig att det var rätt skönt att komma hemifrån ett tag. Hoppas det gick bra med din värk så den inte blev värre.
Stor kram till dig!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

4 april 2011 08:03

Ja det känns härligt. Jag gillar också Katrineholmskören för han fick dom att sjunga jättebra och han är ju ett proffs. Tråkigt att han fått fel på rösten.

Det blev lite för mycket i helgen och jag måste portionera upp allt för det kommer tillbaka i höften surt efter

Ha en fin måndag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 26 april 08:45

    Detta är en skulptur som heter Aseaströmmen och den har stått på Stora torget i Västerås i många år. Konstverket skildrar det fenomen som under industrins glansdagar kallades för "Asea-strömmen". Vid lunchtid och arbetsdagens slut fylldes St...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards