Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

En salig blandning!

Av Malin wiper - 21 september 2010 08:38

               

Bilden kommer från Animated Wereld


Jag är lite sent ute i dag för jag har varit på bloggvandring och är inte klar än. Sen är det segt på nätet och går rätt sakta modför det brukar göra. Min man åkte tidigt i morse med sina kompisar från sociala projektet till Jönköping och en mässa som hålls i dag på Elmia. Dom skall ha en monter där dom presenterar sitt projekt. Han lovade att ringa när han kom fram till Jönköping men har inte gjort så och det är ovanligt. Jag är lite orolig för han svarar inte. Precis när jag sa det så ringde han. Mobilen var glömd i bilen och sen har han så mycket att tänka på och då funkar inte minnet. Jag skall själv ta mig en längre promenad än om det regnar.

 

Glöm inte min tävling som avslutas på onsdag 19.00 Se kategorier "gissningstävlingar" eller scrolla ner en bit på sidan.

 

  

 

Här är några av vykorten jag köpte på tändsticksmuseet vi var på när min son och hans pappa var här. Dom hade även snygga förpackningar med olika tänstickor och samlingsupplagor men jag köpte inget sånt eftersom mitt tändarskåp är överfullt.

 

  

 

Min son hade köpt en keps när han var på en flygshow i Stockholm där dom firade att flyget fyller 100 år i år.

 

  

 

En bild på hans pappas hund Titti som inte kom med sist. Hon låg rätt ofta i sin egen korg också och inte bara i soffan...  Hon ser ut som en hårig boll ibland och man vet knappt vart huvudet är.

 

       

  

Nu har jag tyvärr fått nåt fel på nätet så allt går så långsamt och det går heller inte att ta in nån musik för det står bara och laddar. Har suttit här alldeles för länge så jag får återkomma när det fungerar bättre. Från att ha gått jättesnabbt tar det nu en halv minut mellan varje klick.

 

   Ha en fin dag därute gott folk....   

 

 
 
Sussi

Sussi

21 september 2010 10:35

När inte nån ringer som dom lovat blir jag också jätteorolig. Jag har en sambo med halvtaskigt minne så han brukar också glömma bort ibland. Usch vilken hemsk känsla det är!

Jag tror nog att kanske bloggplatsen eller nåt har nåt litet problem för tillfället. Även för mig går det jättesegt nätet. Hoppas det bara är tillfälligt.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

21 september 2010 12:16

Ja man blir ju det eftersom man är van att personen ringer. Ja då vet du hur det känns. Bra att du talade om att du också har segt på bloggen för då är det nog bloggplatsen som har problem

Ha en fin dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards