Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

ABBA!

Av Malin wiper - 12 augusti 2010 08:52

         

 

Den här vinyl LP-skivan "Arrival" har jag fullständigt spelat sönder på slutet av 70-talet...  

 

  

 

Klicka här för att komma in på ABBAS hemsida



         


Denna bild som skall föreställa framtidens skolbänk hittade jag här     

 
 
Margit

Margit

12 augusti 2010 09:41

Så rolig den skolbänken var...
Kram!!

http://margitholm.blogg.se

 
wiper

wiper

12 augusti 2010 11:38

Margit: Ja det tyckte jag också ;)

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

12 augusti 2010 14:07

Nu tar jag mig en lite PAUS..från FRYSSKÅPS-AVFROSTNING...Helt igenisad..översta facket...men nu är jag nästan klar.
Har under tiden jag suttit på en lite pall..och blåst på isen med min lilla hårblås...bytt och tömt vatten från brickorna jag satt i ... så att vattnet som smälter kommer på dem..
Under tiden så har jag lyssnat hela tiden på "Sommar,sommar, sommar"..en itressant präst denna gång ..som berättat om ökenvandring..mm...mycket intressant.
Nu har jag hållit på en hel timme. Och nu har jag satt på frysen igen. och snart får jag lägga tillbaks alla grejer (som jag har tillfälligt i en stor kasse) ochh lägga in det igen..i den nu "istömda! frysen..
Svettas..det är mycket varmt även idag...ser på tremometrn som visar utevärmen= +26,7 , trots att INTE solen är framme..Sitter lättklädd. eftersom jag är själv...och hållit på att jobba..så det blir nog en dusch..när jag lagt i alla grejer tillbaka i lilla frysskåpet..
OJ! Vilket långt inlägg det blev.... En paus.som jag behövde...
Kram!!!
Sånt där man inte vill göra, sparar och sparara...
Har sett denj väldiga isen länge...men bara stäng igen dörren igen. MEN NU har jag gjort det klart. Känner mig mycket nöjd, med mig själv.
Lasses 2travkompisar"...dom är INTE på TRAVET, men dom träffas på lördagmoronarna hemma hos lasse mellan 8-10, ungefär..och i turordning, så ansvarar dom för V75 raden...som skall spelas unde lrdagefetrmiddagen.
Dom träffas´prata och dricker kaffe...och jag som ensam kvinna..får vara medd em..De andras fruar, dom är hemma. Det är vi 3 patr som varke år...brukar åka på en semesterresa..och i juni var vi ju på Kreta denna gång...

http://margitholm.blogg.se

 
wiper

wiper

12 augusti 2010 17:51

Margit: då missförstod jag detta med travet ;) har för bråttomt som vanligt ;) Det var inte dumt att ta till hårtorken för då går det ju fortare. Vad flitig du varit. Jag har tyvärr missat alla sommarpratarprogram. Du är verkligen alert som hinner med allt ;)

Så varmt som hos dig har vi inte här men tillräckligt för min kropp ;)

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards