Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

Olycka i vår ena vägkorsning!

Av Malin wiper - 27 juni 2010 16:31

  


Tyvärr har det hänt en olycka i slutet av vår gata i dag där det är dålig sikt och man måste ta det försiktigt. En Eu-moppe och en bil kolliderade och det såg illa ut. Jag hittar inget om detta än men skall bevaka. Min man och hans bror var ute och jobbade så dom hörde smällen. Gatan var full med folk så jag gick ut och frågade gubbarna vad som hänt. Det kändes så overkligt och otäckt.

 

               Hoppas  verkligen att inte det värsta scenariot har hänt...  

 
 
Petra

Petra

27 juni 2010 17:14

Jag hoppas allt gick bra!! Min dotter kör EU moppe och jag är alltid orolig när hon ska ut och köra!!

http://petrano1.bloggspace.se

 
wiper

wiper

27 juni 2010 17:25

Petra: Det hoppas jag också. Jag tror att din dotter är försiktig men jag förstår ändå din oro. Jag var orolig för min son också när han fick sin första moppe.

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

27 juni 2010 19:16

Har satt in bilder på Tiveden och valpen nu!

Du kan kolla på denna länken så får du nog veta mer om olyckan;http://www.wighsnews.se/nyheter.php
Kram
Lena

http://wilenas.blogg.se

 
wiper

wiper

27 juni 2010 20:13

Lena: Då går jag genast in på din blogg och kollar. Tack för länken

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

27 juni 2010 23:39

Usch, det där är otäckt.
Dottern kör ju och nu får lillasyster åka på henne (fast bara hemma i skogen än så länge) och man är orolig så fort hon är ute på moppen.
Hon ringer när hon kommer fram till sitt mål och det är skönt.
Hoppas att allt gick bra denna gången.

Kram och hade det så bra

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

27 juni 2010 23:42

Skrev en kommentar men något hände när jag skickade så jag vet inte om den kom fram.
Det jag skev var i alla fall att man är orolig när de är ute på mopederna men dottern brukar oftast ringa när hon nått sitt mål.
Nu får lillasyster åka på henne men bara här hemma i skogen än så länge.
Orolig är man men man kan ju inte låsa in dem ;)
Jag hoppas att det gick bra denna gången hemma vid er.

Ha det så bra
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

28 juni 2010 00:11

usch det är så otäckt med olyckor. Det räckte med att pappa berättade om min bror som for illa för någon vecka sedan och fick åka ambulans för att man ska bli rörd och gåshuden kommer. Idag har det verkligen hänt mycket olyckor i trafiken, skrämmande! Vi väntar med att åka imorgon när det kommer vara lite lugnare.
Hoppas ni får en bra vecka. Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

 
wiper

wiper

28 juni 2010 07:52

-Nena: Vad bra att din dotter ringer när hon är framme och att hon åker på lite säkrare ställen. Du har så rätt så man kan inte låsa in dom.

Ha en fin måndag
kramar

Sanna: Ja det är det verkligen. Vad hemskt med din bror. Hoppas han det inte blev så allvarligt. Får gå in och kolla på din blogg. En sån här helg händer det mer än vanlgt

Ha en fin vecka själv
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

28 juni 2010 08:19

Godmorgon vännen =))
Uch så otäckt ....Hoppas det gick bra för de inblandade i olyckan !!
Ni ser ut att ha haft en trevlig helg , med vackert väder *ler*
Gubben och din svåger , de har varit flitiga ....jisse vad de har slitit och haft sig *ler*
Vilka underbara bilder du bjuder på , som vanligt =))
Önskar dig en bra dag vännen !!
Varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

28 juni 2010 08:39

Nämen fy..
Det är så hemskt när det händer i närheten. Eller det är i och för sig hemskt när det händer jämnt men det kan ju vara någon man känner..
Hoppas det gick bra

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

28 juni 2010 09:14

Berith: Ja du det var inget vidare och jag vet inte än hur det gick för dom inblandade. Vi har haft det jättebra och som sagt har vädret varit lagomt varmt. Dom har inte slitit så mycket för orken saknas men en del viktigt blev i alla fall gjort. Tack för att du gillar bilderna ;)

Ha en riktigt bra dag
kramar

Sussi: Jag vet inte än om nån blev allvarligt skadas så jag skall bevaka detta under dagen

Ha en fin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards