Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 9 april 2010

Mimmis Magasin!

Av Malin wiper - 9 april 2010 16:29

  


Mr T fick åka ensam till Jönköping. Han var tvungen att åka dit för hans apparat som han har för sin sömnapné hade gått sönder. Jag skickade med honom kameran så han fick ta lite kort åt mig. Det blev så bråttomt eftersom han som har hand om detta med dessa "Cpap" apparater slutade sitt jobb redan 14.00 så jag hann inte göra mig i ordning och kan inte stressa när nacken är dålig för då blir jag superyr...  

 

  

 

Jag var in till "Mimmis magasin" en sväng i dag också. Där på väggen hängde denna fjäril i ett stålmaterial. Den såg rätt mäktig ut.           

 

  

 

Dessa fina värmeljushållare i två färger kostar 50:-/st och det finns även djupa fat i samma stil som man kan ha frukt el annat i.

 

   

 

Upptäckte dessa läckra ljushållare som går att pussla ihop som man vill. Riktigt snyggt och spännande. Dom går att pussla ihop med vasen också som står bredvid och hör till.

 

  

 

Detta känns väldigt stilrent och fint.  

 

 
 
Vicke

Vicke

9 april 2010 17:23

Jag tittar bara in för att önska dig en trevlig helg.

http://www.metrobloggen.se/animeringar

 
wiper

wiper

9 april 2010 17:47

Vicke: Tack snälla du ;) jag önskar dig detsamma

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

9 april 2010 21:52

Men vad komistk. Dom turkosa ljushållarna fick jag i present av min syster. Dom har jag ståendes i fönstret vid bordslampan. Dom är jättefina :-)

Jag tänker nog inte gå in och titta på mönstade ljus. Det kan bara sluta med att jag köper. Nu får jag vänta lite med att köpa ljus igen för jag kom hem med 8 nya ljus idag..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

9 april 2010 22:42

Hej Wiper!!!
Alltid lika trevligt ocg roligt att titta in i din blogg,,,,alla fina bilder och alla ilnäll du hinner med.
Skulle skriva svar på dim kommentar...i torsdags...; Synd att din son redan nu är upptagen...Ilone och han hade passat ihop"...hon är förr-75...,men nu är det för sent...tråkigt!!
Jag har ramlat och gjort illa mej...så jag har legat på sjukhus i 2 dygn..så jag har inte kunnat blogga...Men di lan titta in o läsa,,vad söm hände...MEN dte kunde ha gått värre!!!
Så måste man se det...
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
christina

christina

9 april 2010 22:59

Hej och tack för att du tittar in till mig! Jag hinner knappt fota nu, då jag har annat för mig, men idag fångade jag våren på bild. Det är en underbar tid vi har framför oss nu. Hoppas du har det bra och kan njuta av våren. Ha det gott! Kram Christina

http://christinaahl.blogg.se

 
Lisa

Lisa

9 april 2010 23:45

Vilken JÄTTEFIN header du gjort!
tack för dina kommentarer hos mej..
Önskar dej en härlig helg nu!
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

10 april 2010 07:51

Godmorgon vännen =))
Hoppas att det känns bättre i din nacke idag =)
vilket läckert porslinpuzzel ! =))
Jag älskar ju ljushållare av alla de slag , så jag skulle nog inte ha kunnat låta bli att köpa dem ;)
Ja Kristina från Duvemål är underbar och Helena sjunger gudomligt vackert ...man ryser i hela kroppen av välbehag och man får både ståpäls och ögonen tåras =))

Önskar dig en fortsatt trelig helg vännen , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

10 april 2010 09:10

Sussi: Ja du jag kom på sen att jag sett dom hos dig. Jättesnygga.

Förstår dig du har ju så mycket ljus och ett bra ställe du köptr ifrån

Ha en fin dag
kram

Margit: Tack snälla du för dom fina orden :)

Nu blir jag förskräckt att du gått och ramlat. Skall gå in och kolla hur du mår nu och jag hoppas du inte får några men av detta fall. Stackars dig kära vän.

Min son är då 2 år äldre än din dotter och synd att han verkar vara upptagen.

Sköt om dig
Varm kram

Christina: Kul att du tittade in och jag förstår att du har fullt upp. Nu går jag in och kollar dina vårbilder

Ha en fin dag
kram

Lisa: Vad kul att du tycker det ;)

Ha en härlig helg själv
kram

Berith: Godmorgon själv. Det är lite bättre i nacken men lite ostabilt. Kul att du också gillar ljushållare. Ja det är en underbar musikal med fantastisk musik.

Ha en fin lördag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards