Öppen Ridå

Alla inlägg den 7 april 2017

Av Malin wiper - 7 april 2017 11:45

  

Detta är en LEYLAND MINI 1000 från 1978 som jag såg på en parkering i centrum i går. Den stod där så liten och hägtig i sin gula lysande färg och den var väldigt välskött. Den ser kanske inte så liten ut på bilden men man ser skillanden på bilen till vänster

 


  

Baksidan var lika snygg så det var en fröjd att få lägga blicken på denna fina uppenbarelse. Jag har sagt det förut men säger det igen: Jag beundrar dom som kan fixa till veteranbilar så dom bevaras för framtiden. Dom är ju ett kulturarv som ger glädje när man ser dom utefter vägarna. Tack till er alla..                                             

 


   

Jag hade glömt att vända blad i min nostalgikalender men nu blev det av. Jag har haft såna flera år nu och köpt av två fina pojkar som vi känner och tycker mycket om. Hoppas vi får fortsätta att köpa dom genom killarna

 

  

Den här gången så ser man en reklambild för "Triangel Kaffe". Jag bläddrar aldrig i kalendern innan för jag vill bli överraskad. Klicka här för att komma in på en "Nostalgiblogg" och se olika gamla kaffesorter från förr. Klicka här för att läsa om kaffets historia     



Helt plötsligt för några dagar sen så började det spelas reklammusik från min blogg så det gick inte att lyssna på klippen jag sätter in i bloggen för man blir överröstad av reklamen. Har skrivit till bloggplatsen flera gånger men får inget svar. Blev tvungen att ta bort bloggplatsens reklam då. Det kostar 20 kr/månad att bli av med den och jag har aldrig varit med om detta förut under dom 8 år jag bloggat här. Därför ser det lite tomt ut på sidorna i bloggen nu. Tyvärr så finns musiken kvar då jag skriver inläggen på startsidan men det märks inte på huvudsidan. Jag antar att ni läsare upplevde samma sak på min blogg den sista tiden



#Mini #Triangel #Reklammusik

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards