Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Mimmis Magasin!

Av Malin wiper - 19 april 2012 16:30


Nästa stickcafé hos Mimms är 13/5 mellan 25-17 och då hoppas jag verkligen att jag kan gå dit. Jag tittade in dit i går och dom har lite saker på rea så jag fotade lite som kommer här nedan

 

 

Klicka här för att komma in på Mimmis Magasins hemsida

 

Vad sägs om en buss klädd med stickat?...  Tänk så färgstarkt och kul. Klicka här för att se mer roligt. Klicka här för att komma in på en kul sida som heter "Knitting art"=stickning  



Detta är såna där inlägg till Cultsaker som är kraftigt nedsatta från 35-45 kr till endast 5 kr/st. Det finns alla möjliga sorter med eller utan mönster och färger

 


Halva priset på olika träunderlägg till cultgrupper

 


Cult ljushållare nedsatt från 45 kr till endast 10 kr. Dom finns i olika färger

 


Dom säljer även konstgjorda blommor till halva priset


                

 


Sidenkvistar i olika former och storlekar för endast 10 kr/st


               

 


En snygg ljushållare för julen

 

   


Här även en kultunderdel i porslin för endast 10 kr

 

 


Studentfigurer nu aktuella snart och dessa är nedsatta till halva priset


 

 

Jättesnygg veckad kruka med underrede till halva priset. Är sugen på den själv  

 

Lite tyger kraftigt nedsatta. Antar att det är dukar på metervara

 

Fortsättning följer i nästa inlägg............................


    

 
 
Paula

Paula

19 april 2012 17:12

Oj! Vad billiga Cult-saker! Nu är det "tur" att man bor så långt ifrån! ;))

Kram!

http://bloggerskan-paula.blogspot.com

Malin wiper

19 april 2012 17:20

Ja du det var massor av saker kraftigt nedsatta.

Ha en fin kväll
kram

 
Vicke

Vicke

19 april 2012 17:46

Jag håller min tumme för att du ska kunna gå dit då, ha en fin kväll nu

http://animationsskolan.bloggplatsen.se

Malin wiper

19 april 2012 19:22

Tack snälla du, det kan behövas. Ha en fin kväll kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Av Malin wiper - Lördag 23 mars 10:30

      Vi skall sälja våra två gula fotöljer av märket Swedese Nova. Vi har ingen plats för dom i  denna lägenhet för vi har tagit sovrummet till vardagsrum där vi även har våra datorplatser. Därför köpte vi denna stol Mellby på Jysk för ett tag s...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards