Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Glad vinnare av ljuslyktor med värmeljus....;)

Av Malin wiper - 27 augusti 2010 09:07

             


När jag stod och höll på att torka och föna mitt hår så kom jag på att det var dragning på en tävling på sussis blogg i dag som jag varit med i. Jag gick in och såg att jag var vinnaren...  Jag blev så himla glad så jag fick en tår i ögat. Är inte van att vinna i tävlingar så denna fredag börjar bra...  

 

 

Vinsten är dessa fina ljuslyktor med tillhörande värmeljus...  Sussi är en älskare av ljuslyktor och fina ljus både med och utan doft. Hon har gått på många ljuspartyn. 

      

 

Tusen tack för vinsten sussi...  Jag är jätteglad. Dessa lyktor skall få lysa upp min höst och vinter. Jag vet precis vart jag skall ställa dom och det får ni se sen när dom kommit. 

        

 
 
Lena

Lena

27 augusti 2010 09:24

Grattis!!
Va kul. Jag älskar ljuslyktor särskilt nu till den mörka årstiden som kommer.

Kram

Lena

http://wilenas.blogg.se

Malin wiper

27 augusti 2010 09:40

Tack! ja det var verkligen kul och som du säger nu när vi går mot en mörk årstid också.

Ha en fin dag
kram

 
Nena

Nena

27 augusti 2010 14:36

Grattis till vinsten.
De är fina så jag förstår att du är glad.

Kram och ha en fin helg!

http://nena.bloggagratis.se

Malin wiper

27 augusti 2010 16:57

Tack snälla du ;) dan har varit hur bra som helst och jag har mått bättre än på länge. Sov så gott i natt.

Hoppas du haft en bra dag också

Ha en fin kväll
kram

 
Pem

Pem

27 augusti 2010 17:18

Hejsan hoppsan.....
Kikar in till dig från Sussies sida å ville Gratulera dig till den fina vinsten av ljuslyktor å ljus!

http://pem26.myshowroom.se

Malin wiper

27 augusti 2010 17:44

Tack snälla du! ;) kul att du tittade in till mig. Jag blev jätteglad för vinsten.

Ha en fin kväll

 
Monica

Monica

27 augusti 2010 22:29

Grattis till vinsten! Förstår att du blev jätteglad, passar ju fint med nya ljuslyktor nu när höstmörkret har kommit!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Malin wiper

28 augusti 2010 07:34

Ja du det kommer att lysa upp höst och vinter. Jag hade en turdag i går ;)

kram

 
Sussi

Sussi

28 augusti 2010 09:58

Kul att du blev glad och har en plats för dom redan :)
Grattis igen till vinsten

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Malin wiper

28 augusti 2010 15:14

Jag blev så jätteglad och överraskad.
Tack snälla du ;)

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards